Kommentit (3)

Onnellisen vatsan omaava

Olen syönyt probiootteja jo kymmenen vuotta. Sain ihotautilääkäriltä tetrasykliinikuurin aikuisiän akneen hoitoon, minkä jälkeen suoliston flooraa tuhoutui. Kärsin monta vuotta refluksioireista, mitkä sain kuriin käyttämällä vuoden triplakuureja probiootteja ja ternimaitovalmistetta. Nyt ylläpidän "hyvää vatsaa" ottamalla joka aamu tyhjään vatsaan tabut. En ole sairastanut yli kymmeneen vuoteen vatsatautia, enkä pahempia flunssia. En ymmärrä miksi ihmiset haluavat kärsiä "huonosta vatsasta". Ja toisella auttavat eri brobiootit kuin toisella. Ja niitä pitää syödä monta kuukautta, ennen kuin tulosta alkaa tulla.

haavainen paksusuoli

Probiootit ja etenkun Bioteekin Brobiootti Plus on todella hyvä apu vatsaongelmiin. Haavainen paksusuoli parani niiden- ja oikean ruokavalion avulla ja se on aivan ihana asia. Ruokavaliosta piti poistaa vatsaa ärsyttävät ruoka-aineet, kuten herneet, pavut,sipulit,lantut kaalit ja kahvi.Myös sienet ovat kovaa tavaraa sulatettavaksi, mutta tietysti on yksilöllistä jokaisella omat ärsyttävät. Sitten kun suolisto rauhoittuu, voi pikuhiljaa alkaa ottaa käyttöön voimakkaampiakin pannassa olleita eväitä. Näin minulla parani ja uusisi varmasti jos en käyttäisi edellämainittuja juttuja, koska olen sen kokenutkin. Kesä ja syksy ovat herkkävatsaiselle(minulle) rasitusta aiheuttavia, kun tulee kaikenlaiset marjat ja hedelmät, joita on nautiskeltava, vaikka ovat niin terveellisiä, rasittavat taas massua.

CU

Haavaiseen paksusuolentulehdukseen ei ole parannusta ainakaan vielä keksitty, jos ei suolen poistoa sellaisena pidä.
Remissio voidaan saavuttaa mutta se ihan eri juttu. Autoimmuunisairaus ei ruokavaliolla ja probiooteilla katoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat