Pelottaa mikä mulla on..

Serperior

Oon 12v tyttö, ja maanantaina aamulla oli outo olo vatsassa. Liikkatunnin jälkeen kävin vessassa ja alko oksettamaan, mutta en saanut oksennettua. Jalat ja kädet tärisi, ja jouduin lähtemään kotiin, huomenna pitäis mennä kouluun. Söin siis aamupalan ihan normaalisti. Eilen ja tänään mulle on tullu huono olo ruuan jälkeen.. alkaa oksettaa, mutta ei tuu mitään. Lisäksi ummetus ja ripuli vaihtelee, ja ilmaa on hirveesti vatsassa.. ehkä kuukaus sitte nää samat oireet tuli koulussa, ja meinasin oksentaa pihalle. Tuli siis sellanen yökkimisrefleksi, mut onnistuin pidättää. Sit vessassa en saanu oksennettua, yökin vaan.. tietääkö kukaan et mikä mulla vois olla? :( Oon ettiny netistä monta päivää ja miettiny vaikka mitä, esim refluksia tai keliakiaa..

Kommentit (1)

Vierailija

Moi onko sulla jo alkanu kuukautiset? Kertomasi perusteella arvelisin että jos kuukautisesi eivät ole vielä alkaneet niin ne saattavat alkaa. Itselläni on ollut myös kuukautisteni alkupäivinä todella huono-olo ja tuntuu että tulee oksennus mutta mitään ei ole tullut ulos olen vain yökkinyt.
Toivottavasti syy selviää!🙂

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat