Kommentit (4)

Casio

Itse olen kärsinyt levottomista jaloista varsin paljon jo teini-iästä asti - nyt olen 43-vuotias. Pahimmillaan oireet ovat häirinneet nukkumista erittäin paljon ja näin vaikeuttaneet elämää. Muutama vuosi sitten lääkäri tuli ajatelleeksi rauta-arvoja ja mittauksessa todettiin ferritiinin olevan lähes mitättömällä tasolla. Olen todella onnellinen siitä, että tuhdilla rautakuurilla saan kuin saankin oireet loppumaan. Kuurin jälkeen oireet pysyvät poissa kuukausia ja jos ne alkavat uudestaan, aloitan kuurin uudestaan.

Vierailija

Levottomat jalat on oireyhtymä joka asettuu hyvin Sifrol 0,18 lääkkeellä. Halvempana sama aine tunnetaan kauppanimellä pramipexole 0,18 mg. Riittää 1 tbl. vuorokaudessa. Kannattaa hakeutua lääkärin vastaanotolle. Yleensä ennen lääkityksen aloittamista tehdään rutiiniluontoinen labrakoe, jossa katsomaan veren rautapitoisuus. Eli pelkkä hemoglobiiniarvo ei asiaa vielä paljasta. Tämä Sifrol on todella tehokas lääke tähän oireyhtymään. Tämän lääkkeen ansiosta elämänlaatu ja uniongelmat poistuvat. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat