Kommentit (2)

Tyynetär

Manaamme mieheni kanssa tyhmyyttämme koska molemmat poltamme.Maksamme siitä että tuhoamme itseämme,se todellakin on typerää.Mieheni polttaa paljon enemmän kuin minä.Olen ns. tapapolttaja.Esimerkkejä on monta,jotka menehtyivät keuhkosyöpään joten senkin pitäisi jo mennä "jakelukeskukseen" että lopettakaa hyvät ihmiset mutta kun ei niin ei.Mieheni veli kuoli 21.10.2016 keuhkosyöpään,näimme hänen kipunsa ym.Molempien isät ovat kuolleet keuhkosyöpään,siis tietoa on tarpeeksi.Minulla aski kestää kolme vrk,miehelläni vuorokauden,jos sitäkään.Toivon sydämestäni että järkiintyisimme vihdoin ja lopettaisimme mokoman kessuttelun.Minä häpeän sitä niin paljon etten vahingossakaan polta kaupungilla ollessamme.Koskaan en ole polttanut lastenlastemme nähden,en halua heidän näkevän kuinka typerä mamma heillä on!

Noksuli

Oletko/Oletteko milloinkaan miettineet lopettamista, ja mitä kaikkia apuja löytyy jotta oisi helpompaa päästä eroon tupruttelusta?
Itse onnistuin nyt (ilmeisesti) lopettaan Nicorette Inhalaattorin avulla. Inhalaattori on siinä mielessä hyvä mulle, kun suurin ongelmani oli tapa josta en päässyt eroon. Käytän Inhalaattoria aivan samalla tavalla kuin polttaisin tupakkaa; menen ulos "tupakalle" ...siis oikeasti Inhalaattorille, kun tekee mieli tupakkaa. Inhalaattori ei kuitenkaan toimi ulkona alle +15°C:ssa. Parhaiten se toimii noin +20°C:ssa.
Nicorette Inhalaattoreita saa apteekista ja hyvin varustetuista päivittäis-ruokakaupoista. Kaupoissa Inhalaattori on hivenen edullisempi kuin apteekissa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat