Pahuus

Vierailija

Sadistin harjoittama ihmisten värvääminen ja manipulointi vahingoittamaan systemaattisesti porukassa yhtä

Kommentit (5)

Vierailija

Miten tämmöisestä teosta voi puhua lapselle, jos tämmöisen teon kohteeksi joutuu.
Kun ei halua lapsen maailmankuvaa vahingoittaa, mutta suojella lasta esim noin 20 perheen tahalliselta järjestetyltä vuorotyötyyppiseltä vainoamiselta melukampanjan muodossa.
Jos harmittoman oloiset ihmisrtvtekevät tämmöistä tahallista pahaa.

Vierailija

Jos pystyt kuvitella itsesi kohteeksi, jossa 10 vuotta iso joukko yhdessä tekee sinulle ja lapsillesi tahallista pahaa perinteisen hovin manipulointi kiusaamisen keinoin Kolmessa polvessa.

Kuitenkin poliisi ei edes tutki, vaan haluaa asennoitua niin että vaino on ok ja ja uhrissa on vika, eli samalla tavalla kuin työpaikka jabkoulukiusaamisen uhreihin.

Mitään hirveämpää ei yhdellekään lapselle voida tehdä. Silti oikeus tuomitsee yksittäisistä yhden ihmisen teoista.

Tähän liittyy verkostot joukkuepelimaailmassa, raha, verkostot, monta sukupolvea säätämässä itselle erityiskohtelua, jossa jokainen ihmettelevä potkitaan ojaan.

Vierailija

http://www.vauva.fi/keskustelu/1027794/ketju/olen_psykopaatti

Vierailija

3/18

klo 13:55 | 11.8.2009

Itse olen sellainen, että kun menen uuteen työhön, niin ensiviikkoina valitsen työpaikalta ihmisen/ihmiset, kenen en tahdo siellä enään olevan, joten kepottelen ja pelaan psykologista peliä... kunnes olen syrjäyttänyt heidät ja ottanut heidän paikan ryhmässä.

Yleensä olen siis kohdistanut tämän johonkin esimieheen joka on nainen, kun olen sitten saanut heidän asemansa ja he joutuneet vaihtamaan työpaikkaa niin kiinnostus lopahtaa...

Joten kai minullakin hieman psykopaattisia piirteitä...

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

ylös0

alas3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat