Laihdutus ja kiinteytys

Vierailija

Hei! Olen 13, 163cm pitkä ja painan 56kg. Olen kauhean läski verrattuna muihin ja pituus&paino-suhteeseeni. Haluan saada rasvaa palamaan, ja aion laihduttaa n.5kg.

Mutta vanhemmat koko ajan väittää että olen vaikka en ole: hoikilla ei pömpötä maha ja ole vatsamakkaroita! Näytän ihan normaalipainoiselta vaatteet päällä mutta mahani on iso ja rasvaa löytyy joka puolelta. Ja tämä ei todellakaan oo mitään lapsenpyöreyttä :DDD

Hartiat ovat kauhean leveät: n.97cm! Jösses. Oon saanut "ihanat" geenit, mutta onneksi sentään mahan voi hävittää.

Olin kapoinen ennen murrosikää, mutta nyt oon semmonen saatanan sotanorsu. Näytän idiootilta, läskiltä ja joltain aivan muulta kuin ihmiseltä.

Entä jos saisin lapsia? Tuleeko niistäkin leveäharteisia? Kuinka hyvin leveät hartiat periytyy? Suvussamme KUKAAN ei ole kapeaharteinen, joko normi- tai leveäharteinen.

Siis ei muuten, mutta kun luita ei voi laihduttaa ja en ole sopusuhtainen. Lantio ja vyötärö on, mutta se vyötärökään ei oo niin kapoinen. Semmonen 67cm vyötärö. Vihaan vartaloani.

Tiedän, olen normaalipainoinen ja tämän ikäisen ei edes pitäisi miettiä tommosta, mutta mikä siinä kun näytän raskaana olevalta.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat