Some-tähti ja personal trainer Anna Saivosalmi tuntee arjen realiteetit. Aina ei ehdi tai jaksa kokonaista treeniä, mutta silloin voi tehdä vaikka vain yhden liikkeen. Anna neuvoo superharjoituksen, joka kohdistuu monipuolisesti coren lihaksiin, ylävartaloon ja selkään.    

Lankkuvedot ja possu 

Asetu lankkuasentoon keskivartalo tiukkana. Tee napakka veto taakse vuoroin kummallakin kädellä tuomalla kyynärpäätä taakse niin, että lapa liikkuu.

Astu tämän jälkeen jalat koukkuun niin, että päädyt konttausasentoon mutta älä päästä polvia maahan, vaan pidä ne noin 3 cm ilmassa. Astu jalat takaisin taakse. 

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Liike vahvistaa corea, ylävartaloa ja selkää.  

Toista 5 – 10 kertaa, oman lihaskuntosi mukaan. Jos jaksat aluksi tehdä toistoja vaikka vain kolme, tee ne hyvällä tekniikalla. Treenaa liikesarjaa pari kolme kertaa viikossa ja vähitellen huomaat, että ne alkavat tuntua kevyemmiltä. Lisää silloin pari toistoa.      

Herkko

Eihän sitä näin globaalina aikana tietenkään ymmärretä suomenkielen tärkeyttä, tuskin edes osataan suomenkielisiä termejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla