Pro-vinkki lomaltapaluuahdistuksen välttämiseen: kotiudu vasten viikonloppua, niin saat pari ekstrapalautuspäivää eikä arjen alkaminen tunnu läheskään niin kaamelta! Tulin kotiin hieman puolenyön jälkeen perjantaina, ja kun psyykkasin itseni "juuri alkaneeseen viikonloppuun", ei ihanan loman loppuminen harmittanut niin paljon.

Viikonloppu meni aikalailla aikaerosta toipuessa ja pyykäten. Eräs kaverin kaveri majoittui pari yötä kämpässäni sillä välin kun olin reissussa, ja mikäs olikaan sen parempi kiitos yösijasta kuin puunattu asunto ja shampanja-pullo pöydällä!

Sunnuntaina olo alkoi olla kuta kuinkin normaali, joskin olin aika väsynyt, koska yritin herätä aikaisin saadakseni unta illalla. Oltiin sovittu kavereiden kanssa Sandro-brunssista, ja vaikka aluksi ajatus ties kuinka monennesta ravintaruokailusta ei kauheasti innostanut, mieleni muuttui, kun päästiin Sandron notkuvien salaattipöytien ääreen. Ja olihan se huippua päästä juttelemaan kavereiden kanssa pitkästä aikaa kunnolla - musta tuntuu, että puhuin kuin papupata koko viikonlopun!

Myös juoksemaan on ollut ihan huippua päästä "pitkästä aikaa". Toki treenailin reissussakin jonkun verran, mutta ei 3600 metrin korkeudessa mitään kunnon juoksulenkkejä pystynyt tekemään. Onneksi loma oli muuten niin aktiivinen, että ehkä kunto ei ole kokonaan kadonnut! HHM:ään on viitisen viikkoa, joten ihan älyttömän kauan tässä ei ehdi treenata ennen kuin pitää alkaa jo palautella.

Oikeastaan on ihan huippua olla taas kotona! Mä luulen, että edessä on oikein kiva kevät. :)

Kommentit (1)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Apple a Day on nuoren lääkärin blogi treenaamisesta, hyvinvoinnista, arjesta ja juhlasta.

Ota yhteyttä:
sansunblogi@gmail.com.

Seuraa minua Facebookissa.

Seuraa minua Bloglovinissa.

Teemat

Blogiarkisto

2017
2016
2015
2014

Kategoriat