Oletko harrastanut juoksua jo jonkun aikaa, ja peruskuntosi on kohdillaan, mutta haluaisit päästä harrastuksessasi seuraavalle tasolle? Kymppi taittuu jo sujuvasti, mutta haluaisit ehkä haastaa itsesi puolimaratonille, tai parantaa vanhaa puolimaratonaikaasi. Jos tunnut kuuluvan tähän kohderyhmään, niin minulla on ilo toivottaa sinut tervetulleeksi Mun Treenari -sovellukseen ja kahdeksan viikon juoksukouluun!

Tavoitteena puolimaraton -haasteessa treenataan tehokkaasti, mutta kroppaa kuunnellen. Juoksuohjelman on suunnitelleet Runner´s High:n erittäin ammattitaitoiset juoksuvalmentajat, ja minä toimin haasteessa ikään kuin tsempparina. Saat joka päivä puhelimeesi päivän treenin ja muutamia kertoja viikossa juoksuaiheisia vinkkejä ja artikkeleita. Minulta voi kysyä juoksu- ja terveysaiheisia kysymyksiä kerran viikossa chatin merkeissä. Haasteen aloituspäivä on 29.6., ja ohjelman voi ladata 23.6. alkaen!

Haaste on tosiaan tarkoitettu juoksua jo jonkun aikaa harrasteneille, kohtuullisessa peruskunnossa oleville lenkkeilijöille. Jos siis peruslenkit sujuvat, mutta vauhtikestävyys harjoittelu on hepreaa, tässä on erittäin hyvä mahdollisuus kehittää nimenomaan vauhdikkaampaa juoksua! Kokemuksesta tiedän, että jo kahdeksan viikon ohjatulla treenillä voi kehittyä jo varsin mukavasti. :)

Arvon täällä blogissani kymmenen ilmaistunnusta haasteeseen - niinpä jos juoksukunnon kehittäminen kiinnostaa, jätä tähän postaukseen kommenttina yhteystietosi perjantaihin 26.6. mennessä! Jos arpaonni ei suosi, ei Mun Treenari -appin lataaminen maksa kuin 5,99e. Huom., valitettavasti ohjelma ei toimi Windows-puhelimella.

Tervetuloa mukaan puolimaraton-haasteeseen!

Kommentit (37)

Vierailija

Hei! Toivottavasti yhteystietoja ei julkaista, en tiedä mitä tietoja pitää antaa mutta puhelinnumeroani en haluaisi internetiin leviäväksi :) 
Osallistun kuitenkin arvontaan.
suslinna@gmail.com, Susanna Linna, 0407343750

Vierailija

Haluaisin kovasti osallistua tuohon juoksukunnon kehittämiseen ammattilaisten avulla! - Oona

Vierailija

Moikka!

Minulla on syyskuun puolivälissä tavoitteena Tampereen puolimaraton ja juoksumotivaatio kateissa - tämä tulisi siis kuin tilauksesta! Tampereen juoksu on viides puolikkaani ja aikaa olisi kiva parantaa, mutta ilman treenausta se taitaa jäädä vain haaveeksi. Olisko tää nyt sitten se kikkakolmonen, jonka avulla enkka tehtäis ja juoksu saataisiin kulkemaan?

annisara@wippies.com

Vierailija

Ei ihan mennyt ohjeet perille, joten yritetäänpä uudelleen. Puolimaran aika on jäänyt junnaamaan parin tunnin kieppeille ja tavoitteena on sitä syksyllä parantaa. Se on edellytys myös sille, että täysmatkalle tulee lisää vauhtia! Ehdottomasti kisassa mukana! Terhi ( terhi.jaakonsaari@gmail.com)

Vierailija

Hei! Onko jotain ongelmia tuon Mun Treenarin lataamisessa? En löydä sitä Appsia...iPhonella...

- Tiina -

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Apple a Day on nuoren lääkärin blogi treenaamisesta, hyvinvoinnista, arjesta ja juhlasta.

Ota yhteyttä:
sansunblogi@gmail.com.

Seuraa minua Facebookissa.

Seuraa minua Bloglovinissa.

Teemat

Blogiarkisto

2017
2016
2015
2014

Kategoriat