Kolme päivää aurinkoisessa Limassa kuluivat kuin hujahduksessa. Meillä ei oikeastaan ollut koko Lima-ajalle mitään sen kummempia suunnitelmia tiedossa, joten mentiin tosi go-with-the-flow. Rytmi ei sittenkään meinannut kääntyä, joten aamut alkoivat jo joskus puoli kuuden aikaan! Onneksi aamupalaa tarjoiltiin jo 6.30, niin kovin kauaa nälkäisenä sängyssä ei tarvinnut pyöriä.

Sää Limassa oli paljon parempi kuin olin kuvitellut - aurinkoa ja lämpöä riitti joka päivä. Hotellimme sijaitsi aika lähellä rantaa, ja kävimmekin kävelemässä, juoksemassa ja hengailemassa rannalla useampaan otteeseen.

Uimaan emme kuitenkaan uskaltautuneet, koska aallot oli tosi kovat. Olisi ollut kiva kokeilla surffausta, mutta harmiksemme bongasimme aktiviteetin vasta vikana päivänä. Onneksi hotellilla oli uima-allas, jossa uida ja jonka vierellä nauttia pisco soureja!

Koko reissun parhaat cevichet söimme rannan läheisyydessä sijaitsevassa ravintolassa. Oon aina ollut jotenkin nirso merenelävien suhteen, mutta tällä reissulla olen syönyt jopa katkarapuja ja mustekalaa hyvällä halulla! Cevicheen sen sijaan olen täysin rakastunut.

Eilen jouduimme jättämään aurinkoisen Liman ja lähdettiin illalla bussilla Cuscoon. 21-tuntinen bussimatka kuulosti aluksi hyvältä ajatukselta, ja alkumatkasta olikin ihanaa katsella maisemia ja kirjoitella reissupäiväkirjaa. Valitettavasti loppumatkasta ei voinut sanoa samaa, sillä sain ihan hirveän matkapahoinvoinnin, jonka kourissa meni viimeiset kuusi tuntia... Yök.

Huomenna alkaakin meidän ohjattu reissu, ja ylihuomenna päästään trekkaamaan - sitä odotellessa! Reissu on tähän asti ollut aivan mieletön, ja odotan vaellusta ihan todella. Seuraavaksi lähdetäänkin ostamaan perinteiset Inca-pipot vaellukselle. :)

Ps. Moni teistä on kysellyt, että kenen kanssa olen reissussa. Instagramin seuraajat varmaan jo tietävätkin, mutta tapasin hiljattain erittäin ihanan miehen, jonka kanssa täällä reissussa ollaan. :)

Kommentit (8)

Vierailija

Yes! Ihanaa Sansu, niin se elämä kantaa! Olet entisestään hoikistunut ja kaunistunut, eli suomeksi sanottuna, rakastunut!!

Lämmintä, ihanan rentouttavaa ja antoisaa lomaa!

t. blogiasi lukenut mummeli

Vierailija

Jännittävää trekkailua Sansu:) Kiva että tähän mennessä on ollut hieno reissu:) Mukavaa reissun jatkoa:)! tv Liisa

Millä nimellä sut löytää instasta? Ihanaa kun sulle kuuluu hyvää! Olen jo monta vuotta lukenut blogiasi.

Hei,  en enää muista,  kuinka löysin blogisi mutta olen jo pitkän aikaa lukenut kirjoituksiasi. Olen ihan eri alalla,  huomattavasti vanhempi enkä tällä hetkellä juurikaan ehdi harrastaa liikuntaa.  Eli noin niin kuin periaatteessa ihan erilainen elämäntilanne.  Olen kuitenkin kokenut blogisi erittäin positiiviseksi ja tekstejäsi on mukava lukea.  :) Kiitoksia siis hyvästä blogista ja aivan mahtavaa,  että olet reissussa ihanan miehen kanssa!  ;)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa

Apple a Day on nuoren lääkärin blogi treenaamisesta, hyvinvoinnista, arjesta ja juhlasta.