Hups heijaa, mitenkäs sitä onkaan muka ollut niin paljon tekemistä, että en ole blogin pariin kunnolla ehtinyt? No, tällaista tämä nykyisin tuppaa välillä olemaan! Onneksi tämän viikon pitäisi olla vähän rauhallisempi menojen suhteen.

Viikonloppu meni hyvin pitkälti perinteisissä merkeissä: nukkuessa, urheillessa ja syödessä. :D Lauantaina vuorossa oli Helsinki Half Marathon -treenit, jonne osallistuin, koska ne olivat maksuttomat Runner´s High:n jäsenille. Sää ei ihan suosinut tällä(kään) kertaa, ja kotiuduin Eltsusta ihan likomärkänä. Treeni oli kyllä ihan tosi kiva: 2min, 5min, 2min, 5min ja 2min vk-vedot kahden minuutin palautuksilla. Jaksoin pitää ihan tosi hyvää vauhtia niin lyhyissä kuin pitkissäkin vedoissa, ja vaikka kastuin läpimäräksi, fiilis oli harjoituksen jälkeen tosi hyvä.

Lauantaina lähdettiin tyttöjen kanssa vielä istumaan iltaa, ja lopulta päädyttiin juoruamaan aika myöhään. Oli kyllä tosi hauskaa, vaikka tarkoitus ei ehkä ollut olla niin myöhään! Mutta eikös ne spontaanit illat ole aina niitä hauskimpia?

Sunnuntai-aamuna tuli nukuttua aika pitkään kiitos myöhään menneen illan, mutta silti jaksoin lähteä puolen päivän jälkeen juoksemaan pitkistä. Yllättäen mua ei juurikaan väsyttänyt, vaikka unet olivat jääneet vähän vähäisiksi! Juoksukin kulki ihan hyvin, joten jos joskus stressaan ennen kisaa huonosti nukuttua yötä, voin lohduttautua eilispäivän lenkillä. Illalla kävin vielä katsomassa Jussin suoriutumista Helsinki City Triathlonilla.

Olen saanut muutamia kommentteja koskien viikottaista juoksuharjoitteluani. Vanhassa blogissa mulla oli tapana julkaista joka viikko postaus kuluneen viikon treeneistäni, mutta nyt tässä uudessa blogissa se on jäänyt. Ajattelinkin kysellä, että kiinnostaako ketään mun treenit esim. nyt ennen maratonia? Voisin alkaa postailemaan niistä jälleen, jos jota kuta asia kiinnostaa. :) Laitan tähän nyt loppuun vielä viime viikon treenipäiväkirjan:

MAANANTAI: verkka 15min + 2x3km veto (4.30min/km-vauhtia), 2min palautus välissä + verkka 15min

TIISTAI: Juoksua 8km + tekniikkaa 1h15min

KESKIVIIKKO: alkuverkka/ tekniikkaa + 20min vauhtikestävyys (4.50min/km -vauhdilla) + 15x40 sek mäkivedot + loppuverkkaa

TORSTAI: lepo

PERJANTAI: kevyt 11km / 1h10min

LAUANTAI: alkuverkka/tekniikkaa + 3x2min ja 2x5min vedot 2min palautuksilla + loppuverkka

SUNNUNTAI: pitkis 22km / 2h25min

YHTEENSÄ: 9h25min / n. 77km

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!

(Kaksi viimeisintä kuvaa Helsinki Half Marathon)

Kommentit (9)

Vierailija

Kiva olisi taas lukea viikottaisia liikuntapäiväkirjojasi. Kiitos tosi mukavasta blogistasi! Tykkään kovasti elämänmakuisesta kirjoitustyylistäsi. Tsemppiä syksyyn, treeneihin ja uuteen työhön! Toivottavasti jaksat piristää meitä lukijoita kirjoituksillasi.

 

nim. Terkut Keski-Euroopasta

Vierailija

Nuo treenipäiväkirjat on ihan parhaita! Meinasin jo yhdessä vaiheessa kysyä, et miksi et enää tee niitä..

Vierailija

Heip Sansu:) Laita vaan treenipäiväkirjatkin tulemaan, hyvää päivää sinulle:)

-Liisa

Vierailija

Heippa Sanna!

Laita vaan treenipäiväkirjaa näkyviin tänne uudenkin blogin puolelle. :-)

Tsemppiä Frankfurtiin valmistautumiseen!

t. Elina J.

 

 

 

Vierailija

Kiva kun treenipäiväkirjat ovat tulleet takaisin! Oli ikävä niitä! :) kiitos hyvästä blogista :)

Vierailija

Heippa, 

 

Ei liity mitenkään tähän postaukseen tämä kysymys, mutta muistelen, että olit viime keväänä New Yorkissa käymässä, joten pystytkö suositella jotain hotellia tms majapaikkaa mielellään Manhattanilta?

t. Annukka

Vierailija

Minua kiinnostaa vauhtien lisäksi myös sykkeet, koska olen juuri ostanut sykemittarin, enkä vielä oikein täysin osaa hyödyntää sitä. Kiitos kaikesta, mitä jaksat blogiin kirjoitella!

Sansu
Liittynyt21.5.2013

Vierailija, kiva kuulla! Ehkä alan tehdä näitä viikottain.

Vierailija, mä taas luulin, et kukaan ei jaksa lukea näitä!

Liisa, laitetaanpa siis tulemaan!

Vierailija, hyvä!

Elina J., kiitti!

Vierailija, kiva kuulla, että joku on ikävöinyt treenipäiväkirjoja :D

Annukka, joo, me oltiin maaliskuussa Nycissä. Yövyin Hotel 31:ssa Midtownissa, voin suositella, hyvä hinta-laatusuhde!

Vierailija, sykkeet on tosi yksilöllisiä, joten en sen takia laita niitä treenipäiväkirjoihin. Suosittelen käymään tasotestissä :)

Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.

Seuraa 

Apple a Day on nuoren lääkärin blogi treenaamisesta, hyvinvoinnista, arjesta ja juhlasta.

Ota yhteyttä:
sansunblogi@gmail.com.

Seuraa minua Facebookissa.

Seuraa minua Bloglovinissa.

Teemat

Blogiarkisto

2017
2016
2015
2014

Kategoriat