Kommentit (7)

Siis vielä tänäpäivänä opetetaan että kaiken pitää olla rasvatonta ja leivän päälle margariinia! Tuo juna meni jo, asiantuntija käyttää vanhentunutta tietoa. Nykyisin painotetaan normaalirasvaisuuden mutta kohtuukäytön puolesta, eikä herran pieksut sentään mitää margariineja!!!!!!!

Aina ei lähde vatsamakkara sen paremmin liikunnalla kuin oikein syömälläkään (ellei itseään luurangoksi nälällä kiduta). Vaan onhan keino toinenkin: rasvaimu. Jo lähtee =)

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ammattilainen

no on terapeutti,välillä näitä lukee "ammattilaisten suosituksia ja mietin mistä ne ovat saaneet koulutuksen jos tietää näinkin huonosti!? margariini ja viljatuotteet ovat pahimpia lihottajia,maitotuotteet ym, sekä Ekoodeja täynnä!
fitness alalla 20vuotta olleena voin sanoa että tuolla ruokavaliolla ei lähde makkarat vaan tulevat isommiksi! kaikki hiiva,leipätuotteet ,jauhot,maidot ja margariinit pois,tukkivat suoliston ja aiheuttavat syöpiä,ne eivät sulaa elimistössä vaan muuttuvat rasvaksi ja selluliitiksi! Ikä ei ole selitys painolle joko olet laiska tai teet väärin/syö vääriä ruokia tai annoskoot ovat liian isot ,paino ei tipu! rasvan poltto ja painon pudotus on kaksi eri asiaa. Painoa voi lähteä paljon lyhyessä ajassa,silloin se ei ole rasvaa mikä lähtee vaan neste ja loppujen lopuksi lihakset jos ruoan määrä ei ole riittävä ja nopeat dieetit yleensä vievät vain nestettä ja lihaksia! rasvanpoltto ei toimi ihan  niin nopeasti, sun täytyy polttaa noin 7500kcl että saisit pudotettua yhden kilon rasvaa oikean oppisesti! Ateriat nyrkin kokoisia, aamupala, päivällinen ,illallinen kunnon aterioita ja muutama välipala väliin! Suosittelen salia ja kovia painoja koska se polttaa parhaitten rasvaa ja jälkipoltto kestää pidempään! liiallinen aerobinen tekee laihaläskiksi ja polttaa vähimmätkin lihakset pois. salia ja pitkiä sarjoja! liikkuvana naisena pidä kalorisaanti noin 1900/päivä.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat