Erektiohäiriö hoituu

Erektiohäiriö hoituu

Kuva Shutterstock

Murehtiminen kannattaa jättää, sillä erektiohäiriöön voi saada apua, neuvoo seksuaalilääketieteen asiantuntija Juhana Piha.Lue koko juttu

Kommentit (1)

Asiaan perehtynyt

Erektion ehkä suurin riskitekijä on istuminen tavallisella tuolilla.
Siinä lantionpohjan läpi ja hypyluun päällä kulkevat tiehyet painuvat kasaan tuolin ja luun välissä ja lantionpohjassa istumapaineen takia.

Monta tuntia päivässä kestävä istuminen eli genitaalien jääminen vähälle hapelle ja ravinteille on tietysti suuri haittatekijä.

Tämä ehkäistään niin, että istutaan töissä keskiraollisella satulatuolilla, jätetään alushousut pois (takapuoli osattava pestä) ja päällihousutkin ovat niin väljät, että eivät kiristä genitaaleja tuolin keskiraossa. Ainakin kerran tunnissa on myös noustava seisomaan ja liikkumaan.
Muita elvyttäviä keinoja on pitää testosteroniarvot kunnossa 8siinä on taas monta konstia), liikkua ja saada seksuaalistimulenssia riittävästi.
Use it or Loose it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat