Haluatko kuntoon kesän loppuun mennessä ilman lihaskipuja ja läähätystä? Kokeile tätä helppoa ohjelmaa

Kuva: <span class="photographer">Shutterstock</span>

Jos haluat aloittaa kuntoilun, helpointa se on tehdä kävelemällä. Kävely sopii lähes kaikille ja huonokuntoinenkin pääsee miellyttävästi säännöllisen liikunnan makuun. Kun aloitat nyt, ehdit omaksua kesän loppuun mennessä kävelyrutiinin ja saat kunnon hyvään nousuun. Lue koko juttu

Haluatko kuntoon kesän loppuun mennessä ilman lihaskipuja ja läähätystä? Kokeile tätä helppoa ohjelmaa

Kommentit (4)

Vierailija

Onpa epäterveellisen näköinen kuva. Ei ole mikään ihanteellinen porrasjuoksukuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kävely vahvistaa hyvin jalkalihaksia. Sauvat ovat todella hyvät kaikkien lihasryhmien vahvistamiseen.
Huonokuntoisella voi aluksi kävely tuntua työläältä, mutta nopeasti se kunto kasvaa kun liikkuu säännöllisesti.
Pyöräily ja uinti ovat myös yksi hyvä

Ei me vanhemmat ikäluokat tarvitse sen ihmeellisempää liikuntaa, ainakaan itse pärjään näillä.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat