ALLERGIAA!

Vierailija

Apua, joko nyt pitäisi aloittaa allergialääkkeiden otto? Luin kauhukseni, että lepän siitepölyä on jo vaikka millä mitalla. Eihän kaikki lumikaan ole vielä sulanut.
Mistä sen tietää, koska pitäisi aloittaa lääkkeiden syönti? En millään haluaisi syödä tabuja yhtään liikaa.
Viime kesä oli kohtuullisen helppo. Olisiko ollut helteestä huolimatta kohtuullinen siitepölykesä?
Nimim. koivu-heinäallergikko

Kommentit (2)

Nina R.
Seuraa 
Liittynyt3.4.2008

Minä olen jo aloittanut - ja niin pitäisi varmaan sinunkin, etenkin jos asut Etelä-Suomessa. Lepät kukkivat jo täyttä ja kohta ovat koivutkin kukassa.
Tuskinpa on haittaa, jos aloitat lääkkeet 1-2 viikkoa liian aikaisin kun vertaa sitä siihen, että myöhästyt alusta ja saat kovat allergiaoireet. Lääkkeiden vaikutus ei ala samalla hetkellä vaan vasta joidenkin päivien tai minun kokemukseni mukaan vasta viikon käytön jälkeen.
Nimim. toinen allerginen

Vierailija

Nyt on täysi "hulina" allergioissa päällä. Ja sen kyllä huomaa! Nenä valuu, aivastuttaa, nukkumista haittaa yskiminen, silmät kutisevat. Tämä kevät on kuulemma kova siitepölykevät ja siltä se todella tuntuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat