Oon niin onnellinen että pakahdun!

Kommentit (9)

Kerttu Höynälänmaa

Joo, hei! Ihanaa, minäkin kävin lenkillä, juoksin yli 5km, en olis uskonut pari vuotta sitten (se selkä saamari!). Kaikki, mikä ei tapa, vahvistaa. Kai se niin on, ja vahvistus tuntuu ek. itsetuntopuolella.
Hyvä mieli, hyvä uni ja taas jaksaa.
Kiitti Hanna, puet sen sanoiksi!

emmi

Heippa

Mä voin lähtee sun kanssa lenkille,vaikka heti:)
Samaa ideaa mäkin olen muhitellut,yhdessä on kiva liikkua,mutta joskus myös yksin.Pääasia että liikkuu!
Kiitos pirteästä ja taas niin innostavasta kirjoituksesta!

Pirjo

Aivan mahtavaa!! Tiedän tunteen.Omat polveni hajosivat ja operoitiinkin, mutta kivut jatkuivat. Toissa vuonna tuskin pystyin kävelemään muuta kuin lyhyitä matkoja. Itkin ja kävelin, polvet turvoksissa joka askel sattuen.
Fustraa en ole kokeillut mutta löysin avun ulkomailla luontaistuotteesta kymmenien "kaikenmaailman" kokeilujen jälkeen. En tiedä missä vika, korvien välissä vaiko,- ihan uskomatonta kuitenkin - pointti on se että tänä vuonna on mittarissa melkein 600 km ja nautin jokaisesta metristä. Se tunne että voit liikkua ilman kipua on uskomaton. Olen myös NIIN onnellinen että tekisi mieli huutaa!

Nautitaan liikunnasta, oli se sitten mikä laji hyvänsä :-)

Maiju

Kun joskus on kokenut jotain hyvin rajoittavaa ja selvinnyt niistä, niin kyllä sitä hymyn saa huulilleen, kun jälleen pystyy tekemään asioita, joiden luuli olevan mahdottomia. Itsekin jossain vaiheessa ajattelin, että en selviä työelämässä 50-vuotiaaksi... kun oli neljän vuoden käsiongelmia. Sitten neljän leikkauksen jälkeen alkoi taas elämä hymyilemään ja nyt koitan pitää itsestäni huolta, jotta saisi pidettyä myös käsien lihakset kunnossa. Tuollaisten kokemusten jälkeen sitä ei voi olla muuta kuin vahvempi. Liikunnasta saa niin hyvää energiaa, että sitä ei voi vaan ymmärtää ;)

Riikka

Moikka Hanna!

Mua kiinnostais aloittaa Fustra kesällä/syksyllä kun oon tullut Suomeen, mutta paljonko sellaiset tunnit suurinpiirtein maksavat? Opiskelijabudjetilla kun mennään niin tuskin on personal traineriin varaa, vaikka sellainen olisikin aivan pop :) Ja mitä kaikkea Fustraan liittyy? Oon lukenut netistä jonkun verran, että siinä harjoitellaan ryhtiä paremmaksi ja ruokavalio on tärkeää. Voisitko kertoa vähän tarkemmin Fustrasta? Mulla kun tuntuu olevan huono ryhti, kun joko töissä tai koulussa joutuu olemaan monta tuntia tietokoneella ja niska-hartiakivut ovat tuttuja. Ruokavalionkin kanssa olisi mukava saada apua ammattilaisilta.. Käsittääkseni Espoossa on pari liikuntakeskusta, joissa voi "fustrata"?

Aurinkoisia terveisiä Espanjasta toivottaen

C:n kaveri Riikka

Hanna

Hei Rikka,

Fustraa harjoitellaan aina personal trainerin kanssa ja lisäksi itsenäisesti harjoituskertojen välissä. Se on tärkeää, että liikeet saadaan tehtyä aivan oikein ja päästään toivottuihin tuloksiin.Ohjelma räätälöidään kullekin asikkaalle erikseen sen lisäksi pakettiin kuuluu kehon mittaukset (paino, kehon koostumus ja ympärysmittoja) ja ruokaohjelma.
Fustralla pyritään saavuttamaan mahdollisimman hyvä lihastasapaino ja mun kohdalla se on merkinnyt huomattavaa ryhdin kohentumista, keskivartalon kutistumista ja voimistumista ja oikeastaan koko vartaloni on muuttunut paitsi terveemmäksi, myös kauniimmaksi ja terveemmän näköiseksi.

Lisätietoa voit lukea täältä: http://www.fustrafinland.fi/fustra

Hinta on noin 75€/kerta Mutta se on satsaus kivuttomaan terveeseen elämään, minulle mikään ei ole tärkeämpää.

Hanna

Riikka

Kiitti tyhjentävästä vastauksesta! :) Täytyykin lueskella tarkemmin nuo sivut läpi. Kuulostaa kyl tosi hyvältä liikuntamuodolta kaikin puolin!! Ainoo ongelma on tosiaan taloudellinen tilanne :D Vois yrittää alkaa säästää kunnolla, ja kysäistä josko saisi hieman taloudellista tukea esim. synttäri- tai joululahjan muodossa.. Oon varma että Fustra sopis hyvin myös mun vanhemmille! Alankin tutkiskelemaan lisää, kiitos Hanna :)

~Riikka

Vierailija

Oho, siehän epeli oot!Vau mitä boosteja toiset saavat ! Onhan se melko noboa! Ei millään pahalla!  Kotiiin vaan ja sipsejä kulhoon ja nauttimaan salkkareista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat