Tuunasin henkareita

Tuunasin henkareita

Kommentit (10)

Maiju

Vau, vau, vau... Nyt on kyllä kauniita. Askartelupiireissä mut tunnetaan kukkien ja kaiken romanttisen härpäkkeen ystävänä. Kaikki aina nauravat mulle tuosta ominaisuudesta. Upeita henkareita ja erityisesti tuo ruusukoristeinen on niin mua ;)

Hanna Sumari

Hei Maiju,
Eipä sitten muuta kuin sivuleikkurit käteen ja silkkikukkakimppuja purkamaan! Metallilangallaruusut saa henkariin kiinni tosi näppärästi!

Hanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maiju

Vähintään armeijalle tulisi näistä varastoista. Jos loppuisi kesken, niin sitten voisi ottaa silkkikangasvarastot ja leikkurit kehiin ja alkaa tekemään itse niitä kukkia, sen jälkeen voisi vielä valmistaa, vaikka poliiseillekin ;)

Maiju

Ystäväni teki kyselyn juuri nettikauppansa asiakkaille, että millaisia youtube-videoita he haluaisivat meidän tekevän askartelusta (ollaan tehty yli 100 videota aiemmin). Joku vastasi, että haluaisi nähdä videolla "Maijun craftroomin"... Sanoin ystävälle, että ei ne oikeasti halua nähdä sitä... Tavaraa on NIIN paljon, että 3 metriä pitkän pöydä päällä ei ole ainakaan vuoteen voinut edes askarrella ;)
Hauskuutan nyt vielä suakin tällä luovuudentappajakuvalla:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=463674617041783&set=a.1300226937...

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat