Apua!

Vierailija

Olen 20-vuotias nainen. En ole täysin sinut seksuaalisen identiteettini kanssa. Olen seurustellut kahden miehen kanssa ja pidän hyväilystä, suutelusta ja koskettelusta. Kaikki menee hyvin siihen asti, kunnes tullaan yhdyntään. Silloin peräännyn aina, enkä tiedä miksi. Pelkäänkö kipua? Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Tämä häiritsee sekä itseäni että aiemmin ex-kumppaneitani. Miten rohkaistuisin?

Kommentit (4)

Vierailija

Hei,
sinuna minä hakisin apua. Voihan olla, että pulmasi ratkeaa ajan myötä itsekseen, mutta kuinka kauan olet valmis odottamaan (ja kuinka kauan seurustelukumppanit
Jos lääkärille tai terveydenhoitajalle kasvokkain puhuminen aristaa, voisit kokeilla esim. Sexpon anonyymia nettivastauspalvelua (ww.sexpo.fi). Siellä on myös paljon aiheeseen liittyvää tietoa.

Vierailija

Minusta on ihan normaalia, ettei seksi suju heti suhteen alussa. Yhteistä opetteluahan se on! Jos asia kuitenkin tekee seurustelun jatkamisesta mahdotonta, ehkä sinun kannattaisi rohkaistua esim. terveydenhoitajan puheille (opiskelu/työpaikalla).
Seksi on ihana asia, kunhan se sujuu.

Vierailija

Hei!
Minulla on ongelma.( aikalailla sama kuin teillä muillakin)
Olen seurustellut puolivuotta poikakaverini kanssa ja olemme kokeilleet kaksi kertaa yhdyntää mutta se ei ole onnistunut. Kumppanini ei pysty olemaan jäykkänä mietimme että se johtuu ehkä jännityksestä ja kondomista koska hän ei ole ennen käyttänyt kondomia. Olemme siis päätyneet aina suuseksiin tai sormijuttuihin. Mietin myös että onko minulla liian "tiukka" koska yksi sormi menee sisälle kevyesti mutta kaksi sormea sattuu hieman. Tamppoonia olen kerran käyttänyt mutta jännitin tilannetta ja siksi se sattui. Onkohan tässäkin vain kyse jännityksestä?. Haluan seksiä hyvin paljon ja nautin aina esileikeistämme ja hyväilyistä. Kostun aina nopeasti ja paljon. Ensimmäisen yhdyntä yrityksen jälkeen mietein että onko vika minussa koska kumppanini ei pysynyt jäykkänä. Onko teillä jotain neuvoja ilman leikkauksia. HUOM! Emme ole kumpikaan olleet seksisuhteessa aiemmin. Olen 18.v tyttö

Vierailija

Terve,

vähän oudoksuttaa vasta tähän viestiketjuun, mutta kokemuksia minullakin on seksin aloittamisen hankaluudesta. Onnistuin vasta toisessa suhteessani 18-vuotiaana, ja siinäkin piti pysyä poissa varsinaisesta yhdynnästä melko pitkään, kunnes aika tuli "sopivaksi".

Henkisesti asia oli tosi vaikea, vaikka asiasta on aikaa yli neljännes vuosisata ja silloin seksuaalisuus oli häveliäämpää (ehkä?), eikä yhdyntää ainakaan minään kättelynä pidetty, kuten nykyisin viihdemaailmasta voisimme virheellisesti ymmärtää.

Saimme vaimoni kanssa kolmekyppisinä lapsen, vaikka siis alkuun menikin seurustelussamme pari kuukautta ilman yhdyntää. Jälkikäteen olen tosi kiitollinen, että minulla oli vain yksi aviopuoliso.

Rakkaus

Rakkaus on teko,

Rakkaus on katse,

Rakkaus on hymy,

Rakkaus on myös hyväily.

Siunausta rakkauteenne, M

JK. Kannattaa tarkistaa Raamatusta, milloin ja missä yhtyminen on sopivaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat