Vierailija

KYNNET LOHKEILEVAT VAIKKA HIUKSENI OVAT TUUHEAT, KIILTÄVÄT JA TERVEET. OLEN KOKEILLUT KO. ASIAAN TUNNETUSTI VAIKUTTAVIEN VITAMIINIEN JA PIIN YM. YM. LISÄSAANTIA JA SYÖN TERVEELLISESTI JA LIIKUN JA OLEN TERVE - MUTTA KYNNET NE VAIN LOHKEILEVAT ???

• ylös 5
  • alas 6

Kommentit (4)

MInusta paras ja valitettavasti ainoa tapa edes hieman voimistaa kynsiä on paitsi syödä terveellisesti niin rasvata käsiä ja kynsinauhoja ahkerasti. Mitkään piit tai kalkit eivät ainakaan minua ole auttaneet.
Tiskaaminen ja muu lotraaminen vedellä saa kynnet entistä hauraammiksi. Siispä tiskihanskat käsin!
Oletko muuten huomannut, että kesä vahvistaa kynsiä? Olisiko tuo auringonvalo vai kenties se, että tulee syötyä paljon vitamiineja tuoreiden vihannesten, hedelmien ja marjojen takia?
Ikuisuusasia nuo lohkeilevat kynnet ovat. Rakennekynsiä en silti ole halunnut.

Osta luontaistuote ACTIVE BEATY ja popsi 2-3 viikkoa, 1 tabl. päivässä. Kyllä muuten tehoaa. Omani ovat vahvat ja kasvavat. 2-3 viikon jälkeen voi ottaa pillerin 2-3 viikossa. Itse otan 2 tabl. KANNATTAA KOKEILLA. Muitakin tuttavia olen saanut kokeilemaan ja hyvin tuloksin heilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minua auttoi liuskottuviin kynsiin -417 kynsiöljy.Ostin messuilta setin johon kuului karhea sekä hienojakoinen viila ja aivan sileä. Ensin hieottiin kynnen kärjet karheammalla ja sitten hienojakoisemmalla kynnen päälliset ja vielä sileällä hangattiin kynnen päältä, että liuskat tasoittuivat. Sen jälkeen hierottiin kynsiin ölyä.Minulla auttoi parissa kuukaudessa tämä hoito. Tein sen aina ennen nukkumaan menoa, niin öljy imeytyi yön aikana kynsiin.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat