Heippa kaikki mahdolliset lukijat. :)
Olen tälläinen suht normimitoissa oleva kaksikymppinen opiskelijatyttönen (158cm/55kg).
Vaikka tavoitteeni onkin lähinnä saada aikaiseksi timmimpi kroppa, ei muutaman kilon karistaminen olisi haitaksi. Ongelmani on itsekuri ja olen mahdottoman perso herkuille (varsinkin suklaalle) ja monesta yrityksestä huolimatta en ole saanut ruokatottumuksiani muutettua uomiinsa, saatika vakituista liikuntaa.
Siispä etsiskelen laihdutuskaveria (jopa useampaa), jonka kanssa voisin keskustella aiheesta ja tsempata toinen toistaan pääsemään tavoitteisiinsa. Koolla tai iällä ei ole merkitystä, kunhan tavoite on suht sama, eli terveellisempi elämäntapa. :)
Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille !
Ja tarkennus: Ei tarvitse olla samalta paikkakunnalta. Sähköpostin/mesen ym. kautta yhteydenpito käy vallanmainiosti. :)
heippa!
täällä ois ainakin yks innostunut!
ota yhteyttä minuun vaikka sähköpostin kautta..
terv. niina.nilsen@jippii.fi
terv.niina
Heippa, oisin kiinnostunu meseilee sun kanssas, ota yhteyttä mun sähköpostii laihduttaja92@hotmail.com niin vaihetaan meseosotteet ja jutellaan :)
Hei!
Ei laihduttamiseen ja hyvään kuntoon tarvita mitään kaveria.
Jos et ole allerginen, ota koira jos se on mahdollista. Harjoittele juoksemaan. Sen jälkeen koira on siinä paras kave. Juoksuun oppiminen vie vain kuukauden ja pystyt juoksemaan vaikka kuinka. Voin kertoa omasta kokemuksestani: Tyttäreni innoitti minua, että äiti ala juoksemaan. Olin vain kävellen lenkkeilijä. Hän oli juossut jo ehkä pari vuotta (ikää oli 17 v.) Ensin tyrmäsin, että ei tule mitään, haluan kävellä. Olin silloin 47 v. eli en enää mikään tyttönen. Asia kuitenkin vaivasi ja aloitin kävelyn sijasta juoksuharjoittelut. Kun olin juossut 100 m tuntui että henki ei kulje ja läähätin, sitten kävelin taas 100 m ja sitten taas juoksin 100 m. Näin tein muutaman kilometrin ja lisäsin matkaa vähän joka päivä ja kuukauden päästä oli aivan ihana juosta, en enää hengästynyt. Nyt olen tehnyt sitä 15 vuotta samalla koiraa lenkittäen. Teen sen aina aamulla aikaisin, ennen töihin menoa, joka päivä (6 km) ja hiekkateitä, ei missään nimessä asfaltilla. Pimeys eikä kylmyys haittaa. Sen jälkeen suihkuun ja venyttelyt. Siinä on koko päivän pirteys. Juoksusta tulee suorastaan himo. Minun ei olsi tarvinnut painon takia aloittaa sitä, sillä olen hoikka, mutta nyt on vartalo "timmissä" ja hyvä kunto ja virkeä mieli. Myös nuorin tyttärieni aloitti juoksun minun jälkeeni alta kaksikymppisenä. Paino putosi häneltäkin varmaan 8 kiloa, vaikka ei ollutkaan ylipainoinen. Muistat vain ettet syö mitään raskasta ennen lenkkeilyä. Siitä tulee elämäntapa ja jaksat paremmin ja vartalostasi tulee todella kiinteä ja kaunis.
Hyvää jatkoa!
Juoksija