Vierailija

Syö vähemmän kaloreita, jotka tulevat hiilihydraateista, sokerista tai rasvasta. Nämä aineet sekä kalorimäärät on merkitty tuotteen pakkaukseen. Turhia kaloreita on mm. myslissä, muroissa, pizzassa, limuissa jne. Liikuntaa ei tarvitse lisätä eikä syödä mitään laihdutusvalmisteita.

Sen sijaan lihaksia pitää vahvistaa ja syödä paljon proteiinia, koska jos näin ei tee, häviää paino lihaksista eikä läskistä. Aina lihaksia häviää kuitenkin jonkin verran ja pömppömaha alkaa pienentyä vasta viimeisenä.

Lupaan että laihdut näin 0,5 - 1 kg / kuukausi.

• ylös 22
  • alas 20

Kommentit (9)

Juu, tässä piilee totuuden siemen. Vähemmän pitää syödä ja vahdata turhia kaloreita.
Toista mieltä olen liikunnasta. Se ei yksinään laihduta mutta varmasti jeesaa, kun ruoka on terveellistä.

• ylös 15
  • alas 17

Totta tuo proteenin kohdalla! Itse laihdutin 30 kg ja lähes ilman protiinipitoisia ruokia ja niin kävi että lihakset lähtivät kilojen myötä!
Vyötärölle vain jäin rasvamakkara jota en saa pois millään. :angry:

• ylös 15
  • alas 19
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin kannata liikuntaa osana laihdutusta. Varmasti helpottaa ja myös nopeuttaa. Toki tärkeintä on oikeanlainen ravinto ja oikeat määrät.

• ylös 14
  • alas 20

Jos haluaa laihtua varmasti niin ihan hyvä apu on laihdutuslääkkeet kuten apteekista saatavat Orlistat Sandoz ja Alli. Mä kokeilin Orlistat Sandozia ja onnistuinlahduttaan paljon paljon nopeammin kuin yleensä kaikilla ihmedieeteillä ja paino ei ainakaan vielä ole tullut takas,joten ihan onnistunut kokeilu. Suosittelen :)

• ylös 26
  • alas 18

laihdutus onnistuu parhaiten sillä tavalla että otat selville mikä on oikeasti terveellistä ruokaa. kannattaa lukea Antti Heikkilän kirjoja!! Eli hiilihydraatit muodostuvat elimistössä sokeriksi joka kerää kiloja. ihminen pärjää ilman hiilihydraatteja maksa muodostaa rasvasta ja proteiinista tarvittavan sokerin. kaikkea käsiteltyä ruokaa kannattaa välttää varsinkin niitä josita on poistettu kaikki rasvat eli kasvis margariinit, rasvattomat maidot jne. rasvoista hyviä rasvoja ovat kookkos, eläinrasvat, oliiviöljy jne... kasvisrasva seokset ovat huonoja elimistölle. Antti Heikkilän kirjoja kannattaa lukea sieltä saa paljon tietoa.Älä tyrmää ennenkuin olet lukenut :)

• ylös 17
  • alas 22

Moi! Varma tapa laihtua myös on käyttää laihdutuslääkkeitä laihduttaessa. Se helpottuu puolella ja tuloksia tulee nopeammin. Hyväksi havaitsemani laihdutuslääke orlisat sandoz auttoi minua pudottamaan 10 kg ja silti pystyin herkuttelemaan myös vähän välillä. Eli jos ei laihdutus meinaa onnistua niin suosittelen kokeilemaan

• ylös 18
  • alas 14

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat