Lomakiloja, voi ei!

Vierailija

Kumma juttu, kuinka loma on taas tuonut lisäkiloja. Kuitenkin tuntuu siltä, etten ole syönyt tavnomaista raskaammin eikä alkoholiakaan ole kulunut huomattavia määriä.
Mistä ne kilot oikein tulevat? Ja pääseekö niistä kunnialla eroon?

Kommentit (3)

Vierailija

Sama vaiva minulla, kiloja on tullut tosin vain 1-2 lisää, mutta vatsa tuntuu silti suuremmalta kuin ennen lomaa.
Itse syytän tästä hellettä, sillä se on vienyt tehokkaasti liikklumishalut. Jo puolen kilometrin kävely helteessä nostaa tuskatuttavan hien päälle. Vettä kuluu ihan älyttömästi.
Toki olen syönyt makkaraakin (noin 1 kerta/viikko) ja jäätelöä (lähes päivittäin). Mutta myös marjoja on tullut syötyä paljon enemmän kuin talvella. Ainakin vitamiinipuoli on hallussa!
Annosten pienentäminen on tällä htekellä ainoa asia, jonka voisin tehdä. Kävelylenkit pitenevät heti, kun kuumuus hellittää.

Vierailija

Kesän alussa sairastettu mahatauti vei kaksi kiloa ja nyt olen saanut vielä lisää pois. Yksinkertaisesti minä nukun ihan hirveän pitkiä öitä ja se laihduttaa. Ei ehdi syödä, eikä sitten maistukaan kun huomaa painon vähän pudonneen. Minä käyn joka aamu puntarissa ja syön sen mukaan, niin olen tehnyt koko aikuisen ikäni ja se on hyvä keino ainakin minulla.
En juo kyllä yhtään alkoholia.

Vierailija

Huomasin, että kaapissa oli kivoja mekkoja kesäksi. Mutta eipä niistä sitten iloa ollutkaan, kun eivät mahtuneet päälle. Tai sain ne jotenkuten ahdettua ylleni, ja jos pystyin olemaan hengittämättä, sain vetoketjun vaivoin kiinni. Siinä sitten peilin edessä lähes itkua väänsin, kun kuvajaiseni näytti enemmänkin makkaralta joka grillissä turpoaa kuorestaan. Ällötti suorastaan ja itketti. Miksi olen käyttänyt niitä telttoja, joissa ei vyötärön kireys kiusaa? Nyt ei sitten mikään mahdu päälle. Lenkille lähdön vaikeus ja tekosyyt vaivaavat.
Meitä saamattomia herkkusuita varmasti riittää, mutta miksi ruuan pitää maistua NIIN hyvälle, varsinkin omalla terassilla syötynä... Nyt jo päätin taas ottaa itseäni niskasta ja retuuttaa ukkokullan mukanani terveempään elämään. Tänne kirjoittaessani tein siihen ensiaskeleen!
nim. karvari

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat