Vierailija

Mulle on tullut tavaksi purkaa melkein joka päivä työ- ja muita paineita oluella tai viinillä. Tekisi mieli kokeilla, pystynkö olemaan kuukauden tissuttelematta. Luulen kyllä, etten pysty enkä ehkä haluakaan, koska on niin nautinnollista ottaa se päiväannos. Kertokaa kokeilleet, oletteko onnistuneet sinnittelemään tipattoman tammikuun vai ette. Mitä teette, kun tulee kiusaus lopettaa kesken?

• ylös 5
  • alas 5

Kommentit (2)

Kannatetaan! Itse olen harrastanut tipatonta tammikuuta jo muutaman vuoden. Se on mukava tapa aloittaa uusi vuosi. Tuo kummasti energiaa ja joulun jälkeinen päivärytmikin palailee siinä hissuksiin. Voisihan tipatonta kautta jatkaa vielä keväämmällekin tai ainakin päivittää juomatapojaan sen myötä. Olen kokeillut samaa myös kesäloman jälkeen elokuussa, toimii silloinkin. :)

Minäkin olen tissutellut liian usein jo aika kauan. Täytyy tunnustaa, että siitä on tullut koukuttava tapa. Minua auttaa, kun lähden iltalenkille ja keksin muutenkin illoiksi jotain järkevää tekemistä. Itseluottamukseni vahvistuu selvästi, kun tipattomia päiviä kertyy ja siitä tulee ajatus, että hitto, kyllä tässä vielä yhteen lisäpäivään pystytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat