Kommentit (3)

Vierailija

Biscoproact aiheutti jalat jääkylmät, sain lihasten vapinaan joka johtui kovasta opiodin vieroituksesta. Minusta oli väärin Päivystys lääkäri määräsi sitä onneksi en ottanut kuin 3 tablettia 3 päivän aikana ei tehoa vapinaan

• ylös 5
  • alas 15
hk

Mulla ei ole kokemusta vieroitusoireista. Mutta joskus sairauden hoito tuntuu pahemmalta kuin itse sairaus. Esim. syöpähoidot. On vaan joku patti, joka ei tunnu missään, mutta syöpähoidot vie hiukset, tulee pahaoloa ym. Jos ei kärsi niitä hoitoja niin kärsii jatkossa.

Vieroituksessa varmaan ajan kuluminen on varmaan ainoa asia joka tulee helpottamaan fyysistäoloa oikeasti. Lääkäri varmasti ajattelee sun parasta kun määrää lääkkeitä, eikä nekään kaikkea aina tiedä. 

Tsemppiä sulle. Koita ajatella että huomenna on uusi päivä, jaksat kärsiä oireista siihen saakka. Katso ikkunasta, aurinko paistaa, ja jos on pilvistä, ne pilvetkin on kauniita.

• ylös 6
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hölkkäilijä

Hei! Täällä 56v mies, jolla sama lääkitys (flekainidi ja betasalpaaja) ollut noin puolitoista vuotta. Sivuoireita en ole huomannut, eli lääkitys ei minulla ole millään lailla alentanut elämänlaatua. Näkyvin vaikutus (flimmerin poissaolaon ohella) on sykkeen lasku, lepopulssi on nyt 40 eikä liikkuessa saa mitenkään yli 150 lukemia. Juokseminen on jatkunut muuten ihan entiseen malliin, sen minkä polvet kestää. Kädet ja jalat ovat ajoittain kylmät, mutta niin ne olivat ennenkin - en ole huomannut eroa tilanteeseen ennen lääkitystä. Toki ne mahdolliset sivuoireet ovat aina tapauskohtaisia.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat