Tervetuloa keskustelemaan

Keskusteluihin voi osallistua kuka tahansa. Rekisteröityneet ja sisäänkirjautuneet käyttäjät voivat kirjoittaa viestejä nimimerkillään. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit myös merkitä keskusteluja seurattavaksi.

Muista, että olet sekä nimimerkillä että nimettömänä kirjoittaessasi itse vastuussa kirjoituksistasi. Älä siis kirjoita, liitä tai linkitä viesteihisi mitään sellaista, jota et olisi valmis sanomaan tai näyttämään myös omalla nimelläsi. Lue keskustelualueen säännöt.

Vierailija
Ke 00:13

Hei, toiminnallisten/funktionaalisten neurologisten häiröiden kanssa kamppailevat. Ne kenellä on neurologisia häiriöitä, mutta ei ole löydetty diagnoosia tai on epäselvyyksiä niin suosittelen, että tulisitte ryhmäämme jota olemme perustamassa.

Vierailija
Ke 00:12

Hei, toiminnallisten/funktionaalisten neurologisten häiröiden kanssa kamppailevat. Ne kenellä on neurologisia häiriöitä, mutta ei ole löydetty diagnoosia tai on epäselvyyksiä niin suosittelen, että tulisitte ryhmäämme jota olemme perustamassa.

Vierailija
27.3.

Etsin itselleni laihdutuskaveria. Olen yläasteikäisen tyttö ja kavereiksi kelpaa kuka vain! Jos olet kiinnostunut laihtumaan kanssani laita viesti!

Vierailija
26.5.2013

Moniko täällä on mukana mielipidepaneeleissa? Ideanahan näissä on, että rekisteröidyt paneeliin, jonka jälkeen saat sitten kyselykutsut sähköpostiisi. Jokaisesta täytetystä kyselystä saat joko pisteitä tai euroja. Pisteet voi muuttaa lahjakorteiksi ja eurot saat Paypaliin.

Vierailija
To 17:32

Verenpaineeni on aina ollut aika alhainen. Olen nyt 65v ja verenpaineeni tuntuu vain laskevan, vaikka ikää myöten muilla nousee.
Laskeva verenpaine aiheuttaa paljon erilaisia huonoja oloja. Viimeksi mitatessani oli 95/58, syke 76.

Vierailija
5.3.2012

Hei, olen 13 vuotias 161cm pitkä ja painan välillä 57 ja 59 kg eli painoni heittelee paljon. Mistä tuo johtuu? Mutta kuitenkin haluaisin laihduttaa ja tarvitsisin siihen apukeinoja. Huomioitavaa on kuitenkin se, että asun kotona parin muun sisaren ja äitini ja isäni kanssa.

Vierailija
9.10.

Aloitin Priorin-kuurin noin viikko sitten ja nyt kasvot ja kaula ovat täynnä punaisia näppyjä! Onko jollain muulla tullut vastaavanlaisia reaktioita? Mietin nyt, että uskallanko jatkaa kuuria?

Vierailija
8.10.

Ystävälläni on selittämättömiä oireita joten ajattelin kirjoittaa tänne jos täältä löytyisi kohtalon tovereita jolla olisi samanlaisia oireita.

- Järjettömät kivut melkein koko ajan, kestäneet 7v. Ja joskus jopa nukutettu kun kivut ovat niin kestämättömät.

Vierailija
8.10.

Olemme olleet yhdessä 20v. Halumme eivät aivan kohtaa sillä, mies haluaa seksiä joka päivä ja vaikka parikin kertaa. Minulle riittää 2 kertaa viikossa. Jos mies ei saa seksiä kun panettaa hän alkaa kiukutella ja eristäytyy. Tämä on se suurin ongelma.

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 25724
  • Viestiketjuja yhteensä 3387
  • Käyttäjiä yhteensä: 10308
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä3086