klo 18:33 | 26.11.2015
Luokallani on siis tyttö joka haukkuu muita. Minua varmaan eniten. Näytän lihavalta mutta painan 32kg ja pituutta on 146.9cm.
En uskalla kertoa vanhemmilleni, sillä siitä ihan varmasti alkaisi hirveä mekkala.
Mitä voisin tehdä? Kerroin opelle mutta ope katsoi minua pitkään synkästi. Mitäköhän se tarkoitti? Kiitoos vastauksista!
Piti vielä sanoa, että tyttö joka haukkuu muita on itse pituudeltaan 140cm ja painaa 60kg. Että kumpi on lihavampi? ~ap
Toivon, että et ole trolli, mutta suosittelen iha vain kertomaan vanhemmillesi. He varmasti osaavat autaa asian kanssa. Jos olet eri mieltä, voisitko perustella miksi siitä tulisi kauhea mellakka?
Opettajalle puhuminen ei kertomallasi perusteella ole ihan järkevin vaihtoehto. En tiedä mitä tuo synkästi katsominen tarkoitti. Jos saat sanottua vanhemmillesi haukkumisesta niin he voivat ottaa yhtetyttä haukkujan perheeseen, koulun rehtoriin tai opettajaan. Voisit myös käydä puhumassa asiasta koulun rehtorille. Jos et yksin uskalla ota vaikka kaveri mukaan. Varmasti jokin aikuisista osaa auttaa.
Miten tämä tyttö kiusaa sinua? Vain haukkumallako vaiko myös muilla tavoilla? Missä hän haukkuu? Oletko ennemmin kertonut haukkumisesta opettajalle? Voit myös itse tämän haukkuessa olla rohkea ja kysyä tytöltä miksi tämä haukkuu.
Toivottavasti saat haukkumisen loppumaan.
Tv. 12v tyttö