Kysyisin että onko normaalia kun 1-diebetes henkilöllä on tuo yöllinen suonen veto mutta voi toki joskus päiväsaikaakin tulla ja tuo mitä campiton - lääke on siitä hyvä että kivut lähtevät nopeasti pois, minä olen kuulut että on perinnöllistä suonen veto koska isälläni oli .
Pureskeltavat magnesiumtabletit tehoavat suonenvetoon parissa minuutissa
Samaa mieltä esim RaMaVit pureskeltava magn. auttaa hyvin...ota muutamia päiviä peräkkäin ja sitten kun taas siltä tuntuu ... ei tarvitse joka pv. ottaa siis.
Pureskeltavat magnesiumtabletit tehoavat suonenvetoon parissa minuutissa.
Magnesiumia ja Tauriinia tarpeellisina annoksina. Auttaa.
Iholle suihkutettava maagnesiumöljy on auttanut minua
Mistä tiedät, että magnesiumtabletit auttavat? Mistä tiedät, että suonenveto ei rauhoitu itsestään parissa minuutissa?
Kysyisin että onko normaalia kun 1-diebetes henkilöllä on tuo yöllinen suonen veto mutta voi toki joskus päiväsaikaakin tulla ja tuo mitä campiton - lääke on siitä hyvä että kivut lähtevät nopeasti pois, minä olen kuulut että on perinnöllistä suonen veto koska isälläni oli .
Kokeilemalla ainakin tiedät
Kaulankramppiin eli suonenvetoon auttaa potassium eli kalium tabletit, magnesium tabletit ovat turhia, jos ei ole todettu puutostilaa.
Ei mitään hyötyä mistään mangnesiumeista,kaikki on kokeiltu ja krampit vaan pahenee.
2 DL vettä
1tl suolaa sulata
1/2 DL mehua
Juo pillin avulla. Nopea hoito.
Merisuola kiden alle sulamaan. Auttaa parissa minuutissa.
Kielen alle sulamaan se merisuola-kide!
Pureskeltavat magnesiumtabletit tehoavat suonenvetoon parissa minuutissa
Samaa mieltä esim RaMaVit pureskeltava magn. auttaa hyvin...ota muutamia päiviä peräkkäin ja sitten kun taas siltä tuntuu ... ei tarvitse joka pv. ottaa siis.
Kitos vastauksistanne,kaikki on kokeiltu merisuolasta lähtien,ei vain auta,aivan pelottaa taas ens yö...
Hienoa tavallista suolaa puolisen teelusikallista veden kanssa!
Virosta apteekista ostettu magnesium öljy auttaa. Krampin iskiessä levitetään lihakseen. Kiristys laukeaa pian. Levitettävä kumikäsineet kädessä, muuten voi tulla kutiavaa ihottumaa.
Samarin auttaa nopeasti