Vierailija

Hei!
Olen uusi kirjoittelija, ja haluaisin tietää onko Victoza tulossa korvattavaksi? Sairaseläkkeellä olevan ihmisen ei ole sitä kovin helppo maksella, on se niin kallista kyytiä.???
Lääke on hyvä ja pysäyttänyt painonnousuni, vaikkei pahemmin laskenut, mutta minulle riittää, ettei enää nouse.

• ylös 14
  • alas 15

Kommentit (3)

Victoza lääke on hyvin vaarallinen. Se aiheuttaa sydänkohtauksia. Näitä uusia lääkkeitä ei ole tarpeeksi testattu, vaan suuri yleisö toimii koekaniineina ja on oikeastaan surullista, että julkisuuden rakastama henkilö (Vesa-Matti Loiri) mainostaa moista moskaa.

• ylös 11
  • alas 9

"Lääketeollisuus on jo oivaltanut, että suoliston kautta voidaan vaikuttaa lihavuuteen. Uudesta diabeteslääkkeestä (Victoza) ollaan kehittelemässä uutta laihdutuslääkettä. Sivuvaikutuksista ollaan tietysti hiljaa. Victoza aiheuttaa haimatulehduksia, munuaisten vajaatoimintaa ja lisää kilpirauhassyöpäriskiä, väittää Kuluttajansuojajärjestö Public Citizen ja vaatii poistamaan lääkkeen markkinoilta."
http://blogit.iltalehti.fi/varpu-tavi/2012/07/10/kukkiva-suolisto-ja-muu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mita- saako Suomessa Victozaa?

Itse asun Briteissa ja sain yksityislaakarilta kokeiltavaksi. Paino ei ole yhtaan laskenut, mutta laake on aiheuttanut ruuansulatusvaikeuksia. Olen lopettanut ainakin toistaiseksi, silla en jaksanut pahanmakuisten royhtaysten ja ummetuksen kanssa. Myohemmin laakarini sanoi ettei Victoza sovikaan potilaille joilta on sappirakko poistettu.

• ylös 10
  • alas 8

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat