FOREVER Living (Aloe vera) tuotteet

Vierailija

Hei! Olen alkanut myydä Forever Living tuotteet. Tuotteet myydään yli 150 maassa ympäri koko mapalloa, ja Forever Living on tänään yki Pohjoismaidenn isompia suoramyyntiyrityksiä terveys- ja ihohoitotuote alalla. Tuotteiden raaka aineiksi käytetään Aloe vera.
Forever on maailman isompi Aloe Vera viljelijä, valmistaja ja toimittaja. Heidän tuotteet sisältää Aloe vera joka on viljelty ekologisesta ja Forever on itse koko valmistusprosessin takana - taimenista valmis tuotteen saakka. Täällä tavalla Forever Living voi valvoa ja taata paras mahdollinen laatu. Heillä on iso valikoima! Valikoimassamme löytyy hammastahna, shampoo & kosmetiikka mutta myös tuore puristettu Aloe vera juomia sekä Detox kuuria.
JOS jostakin syystä tuote ei vasta odotukssin - ei huolia! Sinulla on 90 päivään tyytyvyys takuu! Takuu antaa sinulle mahdollisuuden palautta ostokset takaisin meille - joko ei käytetty tau osa- tai kokonaan käytetty - kuitin mukaan.
Minun kotisivu ei ole valmis vielä niin täällä hetkellä löydät lisää tietoja meidän eri tuotteista löydät osoitella http://foreverliving.fi/shop tai ota yhteyttä minulle jos sinulla on kysyttävä tai haluat tilata.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat