Vatsavaivat ahdistaa...

Ahdistunut

Moikka moi,

Haluisin nyt vähän neuvoja tätä kautta ennen kuin pääsen menemään lääkäriin (luultavasti viikonloppuna vasta onnistuu sinne pääsy) mut siis mulla nyt on ollu tässä vähän epämääräisiä vatsavaivoja ehkä vähän yli kuukauden ja ne alko sillon ku meidän perheessä menehtyi mulle tosi rakas henkilö. Siitä lähtien on nyt ollut ilmavaivoja jotka on nyt sitten alkaneet pahentua ja ne on ehkä lisääntyny myös.. Mut nyt mulle tuli seuraksi lauantaina vasemmanpuolelle vatsaa pientä kipua ja se tuntuu oikeestaan vaan sillonkun makaan/istun pitkään. Liikkuminen onnistuu aivan hyvin ja sillon kipua ei tunnu missään. Ja muita oireita esim kuumetta ei oo. Perjantain ja lauantain välisenä yönä oli vaan olo että voisin oksentaa mut seki meni ohi ku rauhotuin ja puhuin mun ystävälle.
Oon tietääkseni ihan normipainonen ja nyt oon alkanu vuoden alusta kattoo mitä syön ja liikkuumaan enemmän. Stressiä voin sanoa että sitä kyllä on koulun takia ehkä vähän liikaakin, ja meillä just kouluterveydenhoitaja arveli että vatsavaivat johtuu just siitä stressistä. No eipä nää oireet oikein häviä eikä muutu mihinkään suuntaan ja mua vaan pelottaa et jos ja kun nyt mulle tilataan aika tonne lääkärille ni sielt löytyyki jotain tosi vakavaa (syöpä tai vaikka joku kuolioon menny suolisto tms. En tiedä ees) ja kävin myös tänään ostamassa maitohappobakteereja jos ne vähän ees rauhottais tätä mun vatsaa, kun terveydenhoitaja sitä nyt suositteli koittamaan.
Haluisin nyt vaan jotain _järkeviä_ vastauksia täältä mut ei mielellään mitään pelottelu viestejä "juu kyllä se syöpä nyt taitaa olla joo" ei kiitos tollasia ku itken muutenki koko ajan ja pelkään sitä syöpää. Ja tähän loppuun vielä se tärkein eli ikä: oon siis 17-vuotias tyttö.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat