Kommentit (1)

Terveys tavoitteena

Minulla on myös samaa. Matalin mitattu on SYS 71 DIA 38 ja korkein SYS 176 DIA 135 tykytyskohtauksen aikana. EKG Holter tutkimuksissa on pitkin päivää esiintyviä johtumattomia P-aaltoja ja AV-katkos epäily. Tätä on jatkunut nyt noin 2 -vuoden ajan. Lisäksi sormet turpoavat paljon jokaikinen yö. Olen arvellut sen johtuvan liian matalasta verenpaineesta levossa? Normaali vuorakausi vaihtelu verenpaineen kanssa on noin 70/40 yöllä ja päivällä esim, kävellessä ja istuessa 140/100. Syke on välillä n, 50-170 päivän aikana jos tulee tykytyskohtaus. Muuten sykkeet ovat noin 80-100/min. Olen 27v. nainen ja minulla todettiin keväällä 2017 myös aivolisäkeperäinen kilpirauhas hormooni vaje, mutta sitä ei ole tutkittu mistä se johtuu. Voisiko olla kasvain lisämunuaisissa? Otin MDD sylki tutkimuksen lisämunuaisten tilanteesta noin 2 vuotta sitten ja siellä oli muutamia kortisoli piikkejä ja välillä taas vihreän puolella arvot. Mitä sanotte? Paniikkihäiriötä ja stressiä ei ole. 2015 syksyllä tehtiin umpilisäkkeen poisto ja sain paljon antibiootteja suoneen mm, INVANZE merkkistä ja tämän aikana ja jälkeen varsinaiset rytmihäiriöt ilmaantuivat.

• ylös 43
  • alas 57
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat