patti rinnassa

ratkaisuaetsivä

Kävin lääkärillä, kun huomasin että rintaani oli pikkuhiljaa kehittynyt liikkuva pyöreän muotoinen patti. Minulle varattiin aika neulanäytteenottoon, jonka tuloksien perusteella kyseessä oli fibroadenooma, jonka koko oli vähän alle 3cm halkasijaltaan. Huomasin että näytteenoton jälkeen patti alkoi pikkuhiljaa päivien kuluessa pienentyä. n. viikon päästä pattia ei ollut enää ollenkaan. Samoihin aikoihin minulle nousi kuumetta ja olin sairaana monta päivää. Yskä oli kamala ja yskiessä nousi suuhun limaa joka oli rakenteeltaan kuin keitettyä nuudelia. Yök. Nyt en ole enää sairastellut, mutta patti on taas pikkuhiljaa tullut takaisin ja nänneistä tulee kevyesti puristamalla vaaleaa nestettä (olen tietoinen ettei niitä saisi puristaa, mutta mietityttää miksi nestettä tulee, kun ei ole ennenkään tullut). Minulla on myös todettu munasarjoissa rakkuloita, jotka voivat aiheuttaa vaikeuksia saada lapsia. Myöhemmin törmäsin tutkimukseen http://cdn.intechopen.com/pdfs-wm/47428.pdf (luotettava lähde), joka sai miettimään voisiko kyseessä olla ekinokokkoosi tai systiserkoosi?? Vai mikä muu patti voisi noin lähteä ja tulla takasin? Luin että noita rakkuloita voi kehityä mihin tahansa kudokseen, kuten munasarjoihin ja rintaan.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat