Juoksucoaching ryhmä naisille, netissä

Laura

Olen aloitteleva juoksija, kahden pienen lapsen äiti. Olen huomannut, miten valtava merkitys samanhenkisten ihmisten tuella on siinä, että jaksan motivoitua juoksuharrastuksestani aina uudelleen ja uudelleen. Että harmaanakin aamuna jaksan vetää lenkkarit jalkaan ja lähteä ulos.
Toisaalta tiedän senkin, että vapaa-aikaa on vähän ja samanhenkisten ihmisten tapaaminen riittävän usein juoksumotivaation kannalta on haastavaa. Niinpä olen perustamassa nettiryhmää, jossa juoksuharrastusta aloittelevat tai jo hieman kokeneemmatkin juoksijanaiset voivat jakaa kokemuksia, neuvoja, antaa tukea ja jakaa kuvia juoksu- tai muista hyvinvointiharrastuksista. Kaiken keskiössä on kuitenkin juokseminen ja kokemukset sen ympäriltä.
Jos haluat mukaan tähän ryhmään, kerro hieman itsestäsi ja juoksutaustasi sekä tavoitteistasi minulle. Osoitteeni on juoksucoaching(at)gmail.com
Perustan ryhmän, jos saan kokoon 5-7 hlön porukan. Aloitus elokuun alussa viimeistään. Tämä on siis täysin ilmaista, ja perustuu siihen, että ryhmä on aktiivisesti mukana. Naisenergian jakamista siis! 😀

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat