Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (1) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut olenko liian lihava? olenko liian lihava? Vierailija klo 17:40 | 20.5.2017 olen 12v heinäkuussa 13v oleva tyttö.Olen 155-157cm pitkä ja painan 50-55kg ja olen itseni mielestä liian lihava ikäisekseni.Olenko liian lihava ikäisekseni vai normaali?Haluaisin tietää ihan rehellisesti joten sanokaa rehelliset mielipiteenne. Ilmoita asiattomaksi ylös 3 alas 3 Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Keskustelut Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Keskustelut Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
olen 12v heinäkuussa 13v oleva tyttö.Olen 155-157cm pitkä ja painan 50-55kg ja olen itseni mielestä liian lihava ikäisekseni.Olenko liian lihava ikäisekseni vai normaali?Haluaisin tietää ihan rehellisesti joten sanokaa rehelliset mielipiteenne.