Mikä on paras hoito polvikipuun?

polvikipu, liikuntavamma

Kenen tahansa polvi voi pettää. Lue, kuinka asiantuntija neuvoo hoitamaan vaivaa itse ja koska tarvitaan kirurgin veistä.Lue koko juttu

Kommentit (6)

Vessi

Luontaishoitojen avulla olen saanut jo pahasti oireilevat polveni oireettomaksi ja magneettikuvien perusteella rustokin on paksuuntunut. Niveliä voi itsekkin hoirtaa tehokkaasti. Monet joille olen keinoni neuvonut, ovat saaneet myös apua vaivoihinsa.

Repino

Lapsena teloontuneen polven sain kutakuinkin pysymään jonkinlaisessa kunnossa kävelemällä ja pyöräilemällä. Armeijassa 1962 Tilkan sotilassairaalan kirurgi tutki, ja kehotti jatkamaan samaan tyyliin. Sanoi, että ei tiedä, vaikka koko nivel pystyttäisiin eläkeiässä vaihtamaan. Oli näkijä! Nyt on ollut kahdeksan vuotta uusi nivel. Mainio vehje. Jumppaohjeita olen tunnollisesti noudattanut. Polvi toimii ja taipuu kuin alkuperäinen ennen loukkaantumista. Joka päivä pitää jumpata, niin kyllä pysyy kunnossa.

Vierailija II

Tapaturmien seurauksena käden ja jalan nivelet alkoivat oireilla "kulumisesta"  vuosia jälkikäteen.

Liikunta, uinti, pyöräily  ym kevyt liikunta auttaa.  Nivelien kipuja  lääke "Cardexan" lievittää. Oikealla ravinnolla lienee myös vaikutusta.  Netistä löytyy myös ohjeita nivelien  jumppaan.

Vierailija

Pari vuotta sitten vasen polvi tuli sairaan kipeäksi. Yritin liikkua kuten tekstikin käskee, mutta kipu oli kamala. Lääkäri ja rtg ei auttanut, osaraajamagneetti näytti rasitusmurtuman. Lääke: vuodelepo ja kepit. Eli ei missään tapauksessa liikkumista. 😣518

Nivelrikkopolvi

Hei Vessi,

Voisitko kertoa tarkemmin, mistä luontaishoidoista on kyse? Kiitos tiedosta.

T. Molemmissa polvissa nivelrikko 37 v.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat