Unohda peili, kuuntele kehoasi

Unohda peili, kuuntele kehoasi

kehonkuva painonhallinta laihdutus syömishäiriöt

Kauneusleikkaus tai laihduttaminen ei tuo onnea, jos koen itseni rumaksi tai lihavaksi. Mikä auttaisi?Lue koko juttu

Kommentit (1)

Minitubut

Miksi aina oletetaan, että ulkonäköönsä tyytymättömät vertaavat itseään mainosten photoshopattuihin malleihin? Minä ainakin tunnen itseni tavallista vähemmän naiselliseksi ja kauniiksi ihan luonnossa näkemieni naisten rinnalla. Muilla tuntuu olevan kuitenkin naisellinen kokonaisuus vaikka olisikin yksittäisiä kauneusvirheitä. Itse taas olen roteva, harteikas, muodoton, laatikkolantioinen ja kasvoiltanikin aika maskuliininen. Kaiken kukkuraksi rintani ovat kehityshäiriöiset, siis tubulaariset. Tämä epänaisellisuus vaivaa, ei mikään selluliitti tms. jota löytyy kaikilta muiltakin tavallisilta naisilta. Se on ahdistavaa olla kovin erilainen kuin suurin osa naisista ympärillä. Jottei kukaan nyt sanoisi että tee asialle jotain ja mene salille, niin olen käynyt siellä jo yli 10 vuotta ja olen hyvässä kunnossa. Läskiä on juuri sopivasti, mutta väärissä paikoissa ja ruman mallisen luuston päällä. Vyötäröä minulle ei esimerkiksi tule ollenkaan, koska leveät kylkiluuni ovat lähes korkeiden lonkkaluideni korkeudella. Siinä ei yksinkertaisesti ole uumalle tilaa. Vyötäröä ei tullut edes alipainoisena. Ja toisaalta lihominen korostaa muodottomuutta ja laatikkomaisuutta, kurveja ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat