Nautinnon saa takaisin seksiin

klo 9:56 | 3.9.2017
Kadonneen seksielämän löytäminen on yksinkertaista muttei helppoa. Pitäisi opetella tuntemaan syvimmät pelkonsa ja tarpeensa, ja niistä pitäisi vielä uskaltaa puhua kumppanille.Lue koko juttu
Oli kyllä aikamoisia yleistyksiä tässä miehen ja naisen haluista.. Esimerkiksi, että kun naista tarttuu "Kun toinen taas tökkää erektion kylkeen ja laittaa käden suoraan jalkoväliin, naisessa nousee viha, ei halu." Minä olen nainen ja minua todellakin kiihottaa, jos kumppani tarttuu minua yllättäen jalkovälistä. Mielellään vielä takaapäin. Sekä miehet että naiset voivat kiihottua" sukupuolistereotypioilleen" vastakkaisista asioista, ts. kaikki naiset eivät kaipaa ensisijaisesti romanttista rakastelua, vaan fantasioivat vaikkapa alistamisesta. Toisaalta, voi olla miehiä, jotka fantasioivat romanttisesta seksistä. Minusta tämä lokerointi on omiaan pahentamaan tunnetta, että "minussa on jotain vialla, kun en syty sellaisesta seksistä, josta yhteiskunta odottaa naisen/miehen syttyvän". Sitten miehet/naiset ottavat neuvoa näistä artikkelien tarjoamista totuuksista...