Kolmas nänni

Vierailija

Minulla on syntymästäni saakka ollut kolmas nänni vasemman rinnan alapuolella. Poistatin sen terveyskeskuslääkärillä viitisen vuotta sitten. Se poistettiin ilmeisesti samaan tapaan kuin luomet poistetaan, viilto ihoon ja nänni irti... heh... Laitettiin tikit ja tikeille varattiin poistamisaika. Tikit laittoi ja poisti eri lääkäri/hoitaja. Kun tikit poistettiin haava repsahti auki ja tämä lääkäri/hoitaja vilkaisi mun papereita ja oli silleen, että "ai nää on ollu vasta näin vähän aikaa". Jes! Perus arvauskeskustoimintaa, jos näin nyt saa sanoa.

No joo, mutta nyt oon vähän huolissani, kun tuo kohta, missä nänni ennen oli, on kipeä, erityisesti kuukautisten aikaan, kun muutenkin rinnat arat. Tuo kohta on kyllä aina välillä oireillut ja luulin aluksi, että johtuu vain siitä käsittelystä, mikä silloin tehtiin, mutta nyt uskon sen liittyvän johonkin muuhun, kun noin kuukautisten aikaan erityisesti oireilee.

Onko täällä kellään vastaavia kokemuksia? Eli siis ylimääräisiä nännejä (poistettuja/poistamattomia), jotka oireilevat?

Kommentit (4)

Vierailija

Minulla on ollut syntymästäni asti. Kulkee suvussa naisilla. Äidiltä en ole kysynyt, mutta minulta tuli kolmannesta nännistä myös maitoa imettäessä. En ole koskaan ajatellutkaan, että pitäisi poistaa :o
Ei ole ollut mitään kipuja, ainut haitta oli, että imettäessä tosiaankin oli puserot aina märkiä....

Vierailija

Mulla on myös leikattu ( jo yli 20 v sitten) ja kyllä aina oireilee kuukautisten ja erityisesti raskauksien ja imetysten aikana. Mutta ei siitä mitään sen kummempaa riesaa ole ollut, onhan muutenkin rinnat silloin kipeät... Uskon, että enemmän oireita olisi ollut esim. imettäessä jos ei olisi leikattu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat