Tunnetko kaiken tuplana? Olet ehkä erityisherkkä

klo 9:01 | 6.10.2017
Joka viides meistä on erityisherkkä, joka tuntee sekä ilot että surut tuplana. Kovettua ei tarvitse, kun hoitaa valpasta hermojärjestelmää huolella.Lue koko juttu
Joka viides meistä on erityisherkkä, joka tuntee sekä ilot että surut tuplana. Kovettua ei tarvitse, kun hoitaa valpasta hermojärjestelmää huolella.Lue koko juttu
Ladataan...
Niin tuttua mulle, joskus toivoisin, että kuulo huononisi, ettei tarvitse äänenpainoja tulkita. Jatkuvasti tulkitsen myös katsetta. Olen muutoinkin liian tunnollinen, harmittelen kaikki asiat moneen kertaan etukäteen. Elän sellaista elämää, jossa muiden tarpeet on aina etusijalla. Raskasta.
Kyllä kans niin tunnistin itteni 😧
Kanssaihmisten mielialat saa selville, kun kuulee, miten ovi pannaan kiinni. Nöpönnuuka slurkki on myös ollut haukkumanimenä.
Kyllä sitä on esitetty kovaa miestä, jota ei satuta ennää mikään, mut sisin on pehmeä kuin voi. Näin se on . Eihä sitä kukaan voi miksikään muuksi kokonaan muuttua. Antaa tunteitten virrata vaan. Antaa tulla tunteet. Hallitsea pitää kuitenki vihantunteet. Käyttää silloin järkeä, malttaa mielensä. Kyllä tunnistan itseäni paljonki tosta. Aika hassua, mutta hyvin usea diagnoosi tuntuu minuun osuvan. Ilmeisesti oon vain niin rikkinäinen ihminen, koska moni diagnoosi osuu minuun. Tää ei tosiaankaan ole ainoa diagnoosi, joka osuu minuun. Tein kerran mm älykkyystestin, mikä antoi erikoiset lukemat, toinen testi näytti lukemaa 76 ja toinen 128(Mensan testi). 76 liippaa läheltä lievää kehitysvammaa(älyllinen keharius) tai onkin jo tai en oo täysin varma. 128 on jo aika korkea älytaso. Mitä vähemmän ihminen pohtii näitä asioita, sen parempi. Mieluten vaan ottaa kaiken lunkisti. Antaa myös tunteitten tulla.