Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (5) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut Vyöruusu vaivaa yhä? klo 20:43 | 9.1.2018 Vyöruusu vaivaa yhä? Kommentit (1) Pinkki-66 1/1 | klo 0:45 | 13.12.2018 Minulla oli vyöruusu 44 v, mutta ei ole kuulema vesirokkoa ollut. Voiko tuo vyöruusu tarttua jos työtoverilla oli se? Entä voiko vyöruusuun sairastua uudelleen? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 12 alas 14 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Keskustelut Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Keskustelut Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Pinkki-66 1/1 | klo 0:45 | 13.12.2018 Minulla oli vyöruusu 44 v, mutta ei ole kuulema vesirokkoa ollut. Voiko tuo vyöruusu tarttua jos työtoverilla oli se? Entä voiko vyöruusuun sairastua uudelleen? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 12 alas 14
Minulla oli vyöruusu 44 v, mutta ei ole kuulema vesirokkoa ollut. Voiko tuo vyöruusu tarttua jos työtoverilla oli se? Entä voiko vyöruusuun sairastua uudelleen?