Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (4) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut Vyöruusu vaivaa yhä? klo 20:43 | 9.1.2018 Vyöruusu vaivaa yhä? Kommentit (1) Pinkki-66 1/1 | klo 0:45 | 13.12.2018 Minulla oli vyöruusu 44 v, mutta ei ole kuulema vesirokkoa ollut. Voiko tuo vyöruusu tarttua jos työtoverilla oli se? Entä voiko vyöruusuun sairastua uudelleen? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 9 alas 11 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Keskustelut Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Keskustelut Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Pinkki-66 1/1 | klo 0:45 | 13.12.2018 Minulla oli vyöruusu 44 v, mutta ei ole kuulema vesirokkoa ollut. Voiko tuo vyöruusu tarttua jos työtoverilla oli se? Entä voiko vyöruusuun sairastua uudelleen? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 9 alas 11
Minulla oli vyöruusu 44 v, mutta ei ole kuulema vesirokkoa ollut. Voiko tuo vyöruusu tarttua jos työtoverilla oli se? Entä voiko vyöruusuun sairastua uudelleen?