Vierailija

Viime aikoina tämä on alkanut muodostumaan jo ongelmaksi joka vaivaa itseäni vapaa-ajallakin. Eli olen parikymppinen nuori ja olen ikäisekseni jo hyvin pärjännyt työelämässä. Työssäni olen paljon asiakkaiden kanssa tekemisissä ja työ on osittain yrittäjämäistä työtä. Olen huomannut että nykyään jos epäonnistun tai olen epäonnistumassa niin punastun helposti ja hikoilen. Tämä taas aiheuttaa tunteen että haluaa nopeasti päästä pois tilanteesta koska hävettää. Olen tutkiskellut itseäni ja huomannut että tämä tapahtuu aina vain ja ainoastaan jos epäonnistun tai olen tekemässä virhettä jotenkin asiakkaan edessä. Ei muissa tilanteissa. Tunnen häpeää tästä ongelmasta ja mietin vain mitäköhän asiakkaatkin ajattelevat minusta kun huomaavat minut punaisena ja hieman epävarmana. Olen huomannut myös että iltaisin punastun helpommin kuin aamupäivisin ( liekö väsymys syynä tms? Pidän kovasti työstäni ja olen firman tehokkaimpia työntekijöitä enkä ole millään tavalla sisäänpäin kääntynyt. Olen myös ihan hyvä esiintyjä, kunhan kaikki menee vain nappiin. Tiedän ja tiedostan että ajatus on vain pään sisälläni enkä salli itselleni virheitä vaan haluan suorittaa hyvin ja onnistua mutta silti tätä tapahtuu. Mitäköhän tässä täytyisi tehdä? Selvää on että tämä syö valtavasti energiaa itseltäni.

Kommentit (0)

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat