helen

Moi!

Olisin kiinnostunut mehupaaston aloittamisesta. Oon 23v. kasvissyöjä (osittain vegaani), nainen. Tekisi mieli puhdistaa kehoa ja virkistyä.

Minulla olisi muutamia kysymyksiä...kiitos niille, jotka viitsivät vastata!

1. Kuinka pitkä mehupaasto saa olla aloittelijalle?
2. Tekisin mielelläni tämän halvalla budjetilla. Jos teen blenderillä ja siivilöin mehun, tuleeko sitä laimentaa? Minkälaisia mehuja suositte? Olen kuullut että vihannesmehut ovat parempia, sillä hedelmät sisältävät paljon sokeria. Olisiko reseptivinkkejä? Kaupasta normimehuja (sokeri) en ostaisikaan, onko suosituksia suhteellisen edullisia valmiita mehuja varten?
3. Miten on vitamiinien laita, otetaanko niitä normaalisti (mm. d-vitamiini,b12-vitamiini, jodi)?
4. Onko valmismehuissa muuta, jota tulisi välttää?
5. Ovatko suolihuuhtelut välttämättömiä, miten ne käytännössä toimivat ja mitä paketit maksavat (olisiko edullisia vaihtoehtoja?)
6. Käykö mikä tahansa normaali yrttitee? Teettekö vihannesliemen vihanneksia vedessä keittämällä?
7. Onko muuta mitä tulisi välttää kofeiinin, alkoholin ja tupakan lisäksi?
8. Vaikuttaako paasto merkittävästi työkykyyn? Entä jos vaikka huimaa, mikä voisi auttaa?
9. Saako paaston aikana tehdä rauhallisia liikkeitä (ei siis jumppaa vaan ihan aamuista venyttelyä jne.)?
10. Kuinka usein ja paljon mehuja tulisi juoda, jotta prosessi on keholle hyväksi?
11. Muita vinkkejä?

Kiitos kaikille :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat