Pliis auttakaa

Olen 12 vuotias kohta 13v...Painan 70-80kg en oikeen tiedä tarkalleen koska vaakani on aika rikki. Ja pituutta minulla on suurinpiirtein 168cm. Haluisin laihtua ainakin 10kg mutta en halua mitään diettiä... tietysti karkit ja muut herkut jättäisin pois. Mutta miten voisin laihtua {nopeasti mielellään} ps. Kiitos niille jotka auttaa... :) (Mielestäni olen lihava ja saan kuullakkin sitä koulussa vedän aina vatsaa sisään ja käytän löysiä vaatteita... :(()

Kommentit (4)

MirandaUusi

Mää ite haluisin noin 60 kiloo pois. Siis niin äkkii kuin mahdollista, mutta saankin sen pois varmaa puoless tai 1 vuodessa pois koska hoidan, koulumatkat kävelle, harrastan maanantaisin ratsastusta, kerran tai kaksi käyn ulpukassa uimassa, koulussa on liikuntaa sellaset 3 viikossa 2 tuntii keskiviikkona, ja 1 perjantaisin. Sitten hoidetaan mutsi eninmäkseen mut mää tietysti välillä autan, niin 1 päivän välein kauppaan ja kotiin kävellen ja portaat täytyy kävellä koska, meidän talossa ei ole hissiä. Koulussa välituntisin kävellään kaveretten kans. Sit siinä oli kaikki, on myös muitakin liiikunta juttui mitä vois harrastaa. Sitte jos haluut löytää kannattaa googlata, tai jotain. Myös kannattaa noista asioista puhua, vaikka kaverin kanssa tai jonku luotettavan aikuisen kanssa.
Moi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
vastaaja

Hei! Minäkin harrastan ratsastusta ja liikun aina kun voin... Kouluun en voi kävellä koska matkaa ois 15km. No kuiteski onnea sulle ja kiitti vastauksesta... Yritän googlailla :)

MirandaUusi

vastaaja kirjoitti:
Hei! Minäkin harrastan ratsastusta ja liikun aina kun voin... Kouluun en voi kävellä koska matkaa ois 15km. No kuiteski onnea sulle ja kiitti vastauksesta... Yritän googlailla :)

Tiedän et tulee tää myöhäs, mut laitan siis. Et samojn sulle, ja ole hyvä. Voit myls selvittää silti vaikka terkkerin, tai lääkärin kanssa siis.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat