Laihduttaja

Heippa!! Olen 12v piakkoin 13v ja pituutta minulla on 163 cm ja kiloja 80kg... Elikkä ihan selvää ylipainoa ainakin joku 30kg. Ja todella haluan laihtua niin nopeasti ja tehokkaasti kuin mahdollista! Joten jos olisi yhtään vinkkejä niin olisin kiitollinen.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei Laihduttaja! Minä laihduin, kun aloin liikkuun enemmän ja syömään säännöllisesti, kahden tunnin välein! Välipaloina esim. hedelmät, marjat, pähkinät ja rahka ovat hyviä, mutta kaikki karkit, keksit, pullat ja limsat ovat huonoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
MirandaUusi

Moi, oon 13w tyttö, ja painoin 2 kiloo sua enemmän vuosi sitten. Ja kun liikuin monipuolisesti. Mö kävelin 5 kertaa viikossa reipaasti 2 tuntii, ja kävin salilla juoksu matolla hölkkäämässä 15 min, sit 5 min kävelyy, sit 15 min oikein kunnon juoksua, ja sitte rauhallisestii kävelyy 10 min. Sitte kävin ja harrastan edelleen uimista, ja uin kerralla 2 tuntii, voin jopa 3 tuntia. Ja sitten myös pelasin kavereitten kans jalkapalloo, ja polttopalloo 3 tuntii 3 kertaa viikossa. Sitte söin enimäkseen salaattia, kasviksia ja hedelmiä. Lihaa en syönyt yhtään, en yhtää. Ja sitte myös join vain joko maitoa tai vettäm eli kaikki herkut, keksit, jja mehut sekö limsat ssaivat jäädä pois.

Ja tällä hetkellä painan 62 kiloa, enkä enää yli 80 kiloa sitten.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat