Kommentit (1)

Asko

Kyllä minulla tulee yleensä todella pahat krapulaoireet lievästä tissuttelusta.nyt ollut sitten muutaman kuukauden ilman alkoholia
.Johtunee vaikeasta uniapneasta ja astman tyyppisistä oireista cpap laite löytyy ja auttaa aika hyvin mutta oireet tulevat edelleen alkoholista .toki vuosia sitten käytin alkoholia runsaammin mutta en täysin hallitsemattomastikaan vaikka aika lähelle. Nykyään lievästä tissuttelusta tai parin kolmen päivän ottamisesta (vain illalla ja muutamasta oluesta) voi tulla hirveä päivätolkulla kestävä krapula. Tuollaisia oireita ei ole aiemmin tullut ja liittyy mielestäni vahvasti vaikeaan uniapneaan ja astmaoireiluuni. Vaikka jotkin lääkärit tai ennemminkin hoitajat ovat heti leimaamassa mielellään täydeksi juopoksi jos muutamana päivänä on ottanut iltaisin muutamia oluita ja tarkoitsn todella ettei mitään kymmeniä annoksia vaan pari kolme kevyttä annosta no pakko varmaan olla toistaiseksi ottamatta ja tyytyä saunakaljaan jatkossa joskus tulevaisuudessa.itsellä tahtoo nimenomaan olla tuon tyyppisiä oireita jopa ilman alkoholia tämän uniapnean takia ja alkoholi pahentaa ne moninkertaiseksi. Nyt huomasin kun vaihdoin pesuaineet hajuttomiin ja pyykkiaineet hajuveet että olo helpottu siitäkin että tuskin johtuu pelkästä alkoholista kohtuullisella käytöllä.on minun mielipide vaan.vaikka helppo ja nopea vastaus että johtuu vaan ryyppämisestä ja leimata juopoksi. Johtuu varmaan jos ryyppääminen on hillitöntä mutta kohtuullisella käytöllä terveydessä luultavasti muutakin.itse käyttäisin kannabista jos olisi laillista niin ei tarvitsisi kärsiä krapuloita ja laskea kaloreita tosin ei itsellä kokemusta miten uniapnea reagoisi siihen illmeisesti joidenkin tutkimusten mukaan auttaa..tiedä sitten mutta ankeaa jos jotkut toteaa siitäkin heti tuomitsevasti että ei käy pahentaa apneaa onko kokemusta??? Ei voi todeta jos ei varmaksi tiedä kannabis on päihde ja huume mutta myös lääke ja rentoutumiskeino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat