Mistä on kyse, kun verensokeri heittelee?

Mistä on kyse, kun verensokeri heittelee?

Kuva iStockphoto

Terveellä verensokeriarvot eivät suuresti vaihtele. Liian korkea verensokeri merkitsee diabetesta, mutta mistä liian matala arvo kertoo?Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Verensokerin heittelystä pääsee eroon vähähiilihydraattisella dieetillä. Sopii hyvin myös sekä 1- että 2-tyypin diabeetikoille. Tieteellinen tutkimusaineito on kiistaton, vaikka ne suomessa uutisoinnista sensuroidaankin.

On lisäksi hyvä muistaa, että maksa kyllä tuottaa loput elimistön mahdollisesti tarvitsemasta glukoosista ja diabeetikoilla hypot johtuvat aina liiasta lääkityksestä, ei liian vähäisestä hiilihydraatin syömisestä.

olio

Aivan oikein. Heittelehtivästä verensokerista pääsee eroon vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Mieluiten LCHF-ruokavaliolla, joka estää monia muitakin terveysongelmia kuin vain verensokerin heittelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Bertta

Itse olen 2 tyyppi ja mulla oli tosi korkeella sokerit, syönnin jälkeen jopa yli 20. Sain insuliinin käyttöön joka tasoitti sokerit. Aloin syömään entistä enemmän ja olin tosi väsynyt ja kipeä. Kukaan terveydenhuollon ihmisistä ei sanonut että pitäisi muuttaa ruokavalio. Lisää insuliinia. Lopulta sitä meni 120 yks vrk. Löysin vhh ruokavalion ja siitä lähti paraneminen. Paino tippui 90 kg sta 65 kg ja jätin lääkkeet pois. Lautasmallista kyllä kerrottiin mutta se lihotti. Tästä nyt 6 v aikaa ja vieläkin menee hyvin.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat