apua tekstarin tulkitsemiseen

Vierailija

Hei,

tämän viikon alussa oli tarkoitus tapailla naisen kanssa, (olisi nyt viides kerta).

Kysyin viime lauantaina voimmeko nähdä maanantaina tai tiistaina ja nainen vastasi eilen, sunnuntaina:

"tiistai olisi mulle parempi päivä. Tiedän huomenna tarkemmin aikataulusta, ilmoittelen sitten."

Pitäisikö hänen ilmoitella siis tänään, maanantaina? Nyt ei tullut mitään vielä ja huomenna on jo tiistai

Suhteemme on vasta aluillaan ja luulisin olevan hyvillä raiteilla, mutta aina kuin tekstarit tai muut yhteydenotot viipyvät, niin alan miettimään onko nainen oikeasti kiinnostunut. Itse olen ihan hulluna ja tää tilanne on raskas.

Kommentit (3)

Vierailija

Tervehdys!

Hyvä, kun lähdet selvittämään tilannetta, etkä vain pohdi asiaa päässäsi. Parasta toki olisi kysyä asiaa suoraan naiselta itseltään, mutta eihän se aina niin helppoa ole...

Toivottavasti jotain on jo tapahtunutkin viestisi jälkeen. Kuulostaa vähän siltä, että ehkä Sinun kannattaa yrittää keskittyä myös muihin asioihin elämässäsi.

"Vanha kansa" sanoo, että "Antaapa ajan kulua". Tämä voisi nyt olla hyvä ohje Sinulle. Uskoisin, että nainen on kiinnostunut, mutta ehkä joko liian arka tai kiireinen ryhtymään nyt kiinteämmin mihinkään... Toisten ihmisten asioista ja tilanteista ei pysty tietämään, ellei toinen itse kerro.

Kaikkea hyvää elämääsi!

Vierailija

Kiitos vastauksestasi,

viesti tuli sittenkin seuraavana päivänä ja seuraavat treffit sovittu ja suoritettukin nyt.

Pitäisi kyllä antaa ajan kulua, mikä ei ole tässä tilanteessa kovin helppoa, mutta yritän kovasti :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat