Äiti + tytär = vahvat tunteet

Kuva Shutterstock

Tunteet äitiä kohtaan saattavat piinata tytärtä pitkälle aikuisuuteen. Miten vapautua vihasta, syyllisyydestä ja häpeästä?Lue koko juttu

Äiti + tytär = vahvat tunteet

Kommentit (1)

Kasvu ilman vanhempia

Olen 49- vuotias ja täynnä vihaa äitiäni kohtaan. Suru, yksinäisyys ja näkymättömän lapsen lapsuustunteet muuttuivat oman lapseni saatuani 39-vuotiaana ensin hämmennykseksi ja epäuskoksi koetusta lapsuudestani ja sitten yhä voimakkaammaksi vihaksi niin, että en säästele nykyään sanojani edes paskaäitiäni kohtaan. Omaa lastani hoivatessa ja tehdessäni kaiken mahdollisen parhaan lapseni eteen, en voi mitenkään ymmärtää, miten paskaäitini on voinut olla niin kylmä, etäinen, ilkeä, väliinpitämätön minua kohtaan ja lopulta hylännyt minut ja pienemmän veljeni ollessamme yläasteikäisiä jättämällä meidät viikoiksi kahdestaa asuntoomme, kun hän itse opiskeli toisella paikkakunnalla sairaanhoitajaksi. Vihaan häntä yli kaiken ja pyrin pitämään hänet meistä niin etäällä kuin mahdollista. Hän on edelleen hyvin juonikas ja jopa näyttelee välittämistä, mikä on suorastaan huvittavaa. Yäk!!!

• ylös 23
  • alas 19
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat