Pedofiiliko?

Vierailija

Olenko loppiuiäkseni pedofiiliksi leimattu vaari, kun olen halaillut ja taputellut alle kouluikäisiä lastenlapsiani? Olen myös peuhannut lattialla leikkipainia heidän kanssaan ja vaippojakin vaihtanut, kun on tullut tarve. Kaikki tämä leikkimielellä ja avoimesti. Nyt on lähes porttikielto ja välit solmussa, kun en osaa käyttäytyä. Vieressä vahditaan ja koskettaa tuskin saa. Olen ymmällä. Onko tämä lapsille osoitettu kaverillisuus ja läheisyys sairautta?
Vaari 62v

Kommentit (5)

Vierailija

On tosi surullista, kun normaali rakkaus ja hellyys onkin nykyään asia, jota ei uskalla näyttää. Itse olen käyttäytynyt samoin omien lastenlasten kanssa. Eli osoittanut rakkautta terveellä tavalla. Silti eivät anna niitä juurikaan yökylään. Viimeksi, kun 3-vuotias pojanpoika tuli, niin ei suostunut nukkumaan edes samassa huoneessa. Oli varmaan kotona neuvottu liikaa. Eikö lastenlasten paikka ole mummin kainalossa? Siihenhän ne tulevat silloinkin, kun luen heille kirjoja. Minun päähäni ei edes mahdu ajatus siitä kuinka pedofiili toimii. Lapsia olen hoitanut aina ja paljon, jo 10-vuotiaasta lähtien.

Mummi 62 v.

Vierailija

Meillä käydessään pienet nukkuvat vierashuoneessa, varmaan ihan sen vuoksi, että pitävät siitä. Samalla he saavat tuntea itsensä isoiksi tytöiksi ja pojiksi, se on ylpeyden aihekin heille. Iltapesulla he käyvät keskenään, tykkäävät vaahtokylvystä, koska kotona ei ole ammetta. Vahdimme tietysti, ettei satu mitään ikävää.

Yleensäkin haluamme tukea nuoria heidän lastenkasvatustapojaan kunnioittaen, koska omat vanhempamme eivät sellaiseen aikoinaan suostuneet, hehän tiesivät kaiken niin paljon paremmin kuin me, ainakin omasta mielestään.

On tärkeää, että isovanhemmat opettavat samoin kuin vanhemmatkin, koska se osoittaa lapsille, että vanhemmat ovat kunnioituksen arvoisia. Lapsille on opetettava myös, että on paikkoja, joita kukaan muu kuin he itse ei saa kosketella. Silloin he ymmärtävät juosta pakoon tai kertoa vanhemmilleen, jos joku namusetä yrittää käyttää heitä hyväkseen. Namusetiä yms. pedofiileja on olemassa, ihan oikeasti.

Vierailija

Kiitos ope, vähän helpotti. Mutta miten mielipahan saa kääntymään parempaan päin, kun tunnen olevani koko lähipiirin silmissä pedofiili ja elämä muuttunut synkäksi.
Väärinymmärretty vaari 62v

Vierailija

Juuri näin, olet hyvä ja lämmin ja terve Vaari. Ihmiset saavat vapaasti halata ja koskea ja peuhata kaikkien kanssa ilman seksuaalista toimintaa jos toinen ei siitä loukkaannu. Tuntuu, että kaikkea normaalia tunne- ja kanssakäymistä rajoitetaan nykyisin ja psykologisoidaan ja tehdään ilmoituksia vaikka mistä.

Vapaa kasvatus, silloin tulee terveitä ja hyviä ihmisiä. Rajoituksilla ja pelotteilla luodaan vaan pahuutta.

Tsemppiä ja halaus Vaarille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat