Saimi Hoyer: ”Ulosteensiirto pelasti henkeni”

klo 9:24 | 5.7.2018
Punkaharjun hotellia pyörittävä Saimi Hoyer sairastaa harvinaista IgG-vasta-ainepuutosta. Se voi tehdä antibioottiripulistakin hengenvaarallisen.Lue koko juttu
Punkaharjun hotellia pyörittävä Saimi Hoyer sairastaa harvinaista IgG-vasta-ainepuutosta. Se voi tehdä antibioottiripulistakin hengenvaarallisen.Lue koko juttu
Ladataan...
En itse aloittais noin tärkeään asiaan ryhtymistä.Kuuluu mielestäni terveysalan ihmisille.Tuossahan pitää tehdä tarkat kokeet jo etukäteen,ettei tapahdu mitään vahinkoa.
Hyvä kun Saimi nostaa näitä hyviä hoitokeinoja kansan tietoisuuteen!
Anteeks mitä? Meinaatko että omin pikku kätösin on ulosteensiirron tehny ? Kyllä ne kuule ihan sairaalassa tehdään.
Jos lukee ajatuksella, eikä tee omia hätiköityjä johtopäätöksiä ja arbodyele asioista jotka ei oiä millään lailla paikkaansa.
Lukeehan tuolla selkeesti että tutkittu ja nyt seurannassa. Lue ennenkun kommentoit asiattomia.
Niin siis edellisille kommentoijille tiedoksi, eihän Saimi itse mihinkään ulosteensiirtoon ryhtynyt. Se on lääketieteellinen hoitokeino, ei mitään itse tehtävää. Tuon nyt ymmärtää lapsikin.